Getting Things Done in de praktijk - Taco Oosterkamp € 5,00
Jos Burgers - Hondenbrokken
71sinds 13 jul. '25, 21:42
Gereserveerd
Ophalen of Verzenden
Thuisbezorgd via DHL vanaf € 3,95
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2009
AuteurJos Burgers
Beschrijving
Ondertitel: ofwel, waar worden klanten echt gelukkig van?
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 121
Iedereen vindt het belangrijk om klantgericht te zijn. Maar wat houdt klantgerichtheid precies in? Wat vraagt het van medewerkers? En is klantgerichtheid hetzelfde als klantvriendelijkheid?Tim, de eigenaar van een dierenspeciaalzaak, gaat in deze managementroman samen met zijn medewerkers op zoek naar het antwoord op de vraag waar klanten nu écht gelukkig van worden. Hij ontdekt dat klanten eigenlijk maar één ding willen: goed geholpen worden. Dat klinkt eenvoudiger dan het is, want klanten goed helpen blijkt veel te omvatten. Maar wie het onder de knie krijgt, wordt daarvoor rijkelijk beloond met trouwe klanten, die door mond-tot-mondreclame ook nog eens zorgen voor nieuwe klanten.Hondenbrokken is een aanstekelijk verhaal voor iedereen die zijn klantgerichtheid − intern of extern − wil verbeteren. Het boek biedt op een speelse manier verhelderende inzichten en handige tips voor de dagelijkse praktijk in zowel profit- als non-profitorganisaties.
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 121
Iedereen vindt het belangrijk om klantgericht te zijn. Maar wat houdt klantgerichtheid precies in? Wat vraagt het van medewerkers? En is klantgerichtheid hetzelfde als klantvriendelijkheid?Tim, de eigenaar van een dierenspeciaalzaak, gaat in deze managementroman samen met zijn medewerkers op zoek naar het antwoord op de vraag waar klanten nu écht gelukkig van worden. Hij ontdekt dat klanten eigenlijk maar één ding willen: goed geholpen worden. Dat klinkt eenvoudiger dan het is, want klanten goed helpen blijkt veel te omvatten. Maar wie het onder de knie krijgt, wordt daarvoor rijkelijk beloond met trouwe klanten, die door mond-tot-mondreclame ook nog eens zorgen voor nieuwe klanten.Hondenbrokken is een aanstekelijk verhaal voor iedereen die zijn klantgerichtheid − intern of extern − wil verbeteren. Het boek biedt op een speelse manier verhelderende inzichten en handige tips voor de dagelijkse praktijk in zowel profit- als non-profitorganisaties.
Advertentienummer: m2288797237
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketingmuziekinstallatie in Stereo-setstraveler dvkuipdelen ducati 748 in Tuning en Stylingbarmeubel gebruikt in Complete eetkamersvonk in Kunst | Litho's en Zeefdrukkenbuitendeur 211,5 x 88 in Deuren en Horrengeborduurd in Borduren en Borduurmachinesfind x3 pro in Mobiele telefoons | Overige merkenhooi in Geschiedenis | Stad en Regiogrand vitara in Suzuki