Gert-Jan Scheers - Modern marketingmanagement

40sinds 14 jul. '25, 14:44
€ 10,00
Ophalen
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2012
AuteurGert-Jan Scheers

Beschrijving



Ondertitel: theorie en toepassing

Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 400

Marketing verandert continu. De laatste jaren zelfs in zo'n snel tempo, dat het soms moeilijk is om alle ontwikkelingen bij te houden. Dit vlot geschreven boek op HBO-niveau geeft een volledig overzicht van wat marketing nu echt inhoudt, inclusief de nieuwste ontwikkelingen. Het maakt duidelijk welke plek marketing zou moeten hebben in een organisatie en welke waarde het toevoegt. Veel soortgelijke boeken beginnen met de strategische aspecten en werken dan verder naar de operationele zaken. Voor veel studenten is het begin dan erg abstract. Met de aanpak in dit boek worden de studenten van het begin tot het einde maximaal geïnteresseerd gehouden, met het uiteindelijke doel om vanuit strategische overwegingen het hele doen en laten van een organisatie in te richten. Hoe dat gaat en wat daarvoor nodig is, wordt duidelijk in de laatste hoofdstukken.

Wat nieuw is aan dit boek, is dat er geen apart hoofdstuk over digitale marketing in zit...
Advertentienummer: m2288973944