Wim Koetzier - Basisboek Bedrijfseconomie€ 8,00
Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport
60sinds 14 jul. '25, 18:10
€ 15,00
Ophalen of Verzenden
Thuisbezorgd via DHL voor € 3,95
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2018
AuteurRobert Kok; Hugo Gruijters
Beschrijving
Ik verkoop het, omdat ik de opleiding heb afgerond.
Er zitten geen beschadigingen aan het boek!
Beschrijving boek:
Taal: Nederlands; Vlaams
Sportmarketing is een groeiend vakgebied dat een grote rol speelt in de internationale sportwereld. Binnen dit vakgebied wordt er onderscheid gemaakt tussen marketing van sport en sport als marketingmiddel (sportsponsoring). In dit boek is gekozen voor een focus op de marketing van sport. Het boek is geschreven vanuit een strategisch marketingperspectief en geeft studenten in het hoger onderwijs maar ook professionals in het werkveld duidelijke handvatten voor het schrijven van een sportmarketingplan. De verschillende onderdelen van een sportmarketingplan worden een voor een behandeld aan de hand van theorie en praktijkcases. Het boek wordt ondersteund door de website, waar de auteurs actuele sportmarketingcases bespreken aan de hand van blogs en artikelen.Robert Kok heeft jarenlange ervaring als hogeschooldocent Sportmarketing en Sportsponsoring binnen de opleiding SPECO Sportmarketing van Fontys Economische Hogeschool Tilburg...
Er zitten geen beschadigingen aan het boek!
Beschrijving boek:
Taal: Nederlands; Vlaams
Sportmarketing is een groeiend vakgebied dat een grote rol speelt in de internationale sportwereld. Binnen dit vakgebied wordt er onderscheid gemaakt tussen marketing van sport en sport als marketingmiddel (sportsponsoring). In dit boek is gekozen voor een focus op de marketing van sport. Het boek is geschreven vanuit een strategisch marketingperspectief en geeft studenten in het hoger onderwijs maar ook professionals in het werkveld duidelijke handvatten voor het schrijven van een sportmarketingplan. De verschillende onderdelen van een sportmarketingplan worden een voor een behandeld aan de hand van theorie en praktijkcases. Het boek wordt ondersteund door de website, waar de auteurs actuele sportmarketingcases bespreken aan de hand van blogs en artikelen.Robert Kok heeft jarenlange ervaring als hogeschooldocent Sportmarketing en Sportsponsoring binnen de opleiding SPECO Sportmarketing van Fontys Economische Hogeschool Tilburg...
Advertentienummer: m2289049145
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementsportmarketing waardecreatie binnen de sportgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiedl radiator in Verwarming en Radiatorenloekie snake 16 inch in Fietsen | Kinderfietsjesuitlaat lassen in Lassers en Metaalbewerkingsugino in Fietsonderdelengoebel snowbabies in Beelden en Beeldjesgroot expansievat in Verwarming en Radiatorenvoorraadpot glas in Keuken | Potten en Pannenktm zadel exc in Motoren | KTMwhirlpool magnetron amw in Magnetronsrattle hum in Dvd's | Muziek en Concerten