Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport

60sinds 14 jul. '25, 18:10
€ 15,00
Ophalen of Verzenden
Thuisbezorgd via DHL voor € 3,95
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2018
AuteurRobert Kok; Hugo Gruijters

Beschrijving

Ik verkoop het, omdat ik de opleiding heb afgerond.
Er zitten geen beschadigingen aan het boek!

Beschrijving boek:
Taal: Nederlands; Vlaams

Sportmarketing is een groeiend vakgebied dat een grote rol speelt in de internationale sportwereld. Binnen dit vakgebied wordt er onderscheid gemaakt tussen marketing van sport en sport als marketingmiddel (sportsponsoring). In dit boek is gekozen voor een focus op de marketing van sport. Het boek is geschreven vanuit een strategisch marketingperspectief en geeft studenten in het hoger onderwijs maar ook professionals in het werkveld duidelijke handvatten voor het schrijven van een sportmarketingplan. De verschillende onderdelen van een sportmarketingplan worden een voor een behandeld aan de hand van theorie en praktijkcases. Het boek wordt ondersteund door de website, waar de auteurs actuele sportmarketingcases bespreken aan de hand van blogs en artikelen.Robert Kok heeft jarenlange ervaring als hogeschooldocent Sportmarketing en Sportsponsoring binnen de opleiding SPECO Sportmarketing van Fontys Economische Hogeschool Tilburg...
Advertentienummer: m2289049145