Don't Fck Up Your Baby (ISBN 9789063696429)€ 2,50
Patrick Petersen - Handboek Contentstrategie (vierde druk)
100sinds 15 jul. '25, 16:14
€ 7,50
Ophalen of Verzenden
Thuisbezorgd via DHL voor € 3,95
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2018
AuteurPatrick Petersen
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 256
Dit praktische management- en studieboek is in zijn vierde editie volledig vernieuwd. Het bewezen B(loem)-model als rode draad biedt een uitgebreid framework om tot een optimale contentstrategie te komen.Het Handboek ContentStrategie 4 (HCS4) biedt uw studenten een theoretische en frisse basis vol praktische tips en tools om een effectieve contentstrategie te ontwikkelen en vooral ook uit te voeren. De Augmented Reality en de meer dan duizend bijlagen op de ondersteunende website maken van het handboek een crossmediale beleving.De vierde druk van deze bestseller is geheel herzien, kent nieuwe cases, actuele onderwerpen, nieuwe toekomstvisies, extra digitale bijlagen en markante modellen. 10 redenen om het HCS4 in te zetten:Herschreven rondom het praktische B(loem)-model frameworkEen leer- en managementboek over engaging content en de noodzaak tot Boeien en Binden in campagnes.Gebaseerd op de meer dan 20 jaar contentmarketing van de expert-auteur, tevens verkozen tot nummer 1 contentmarketeerEen opbouw van een werkend strategisch content...
Aantal pagina's: 256
Dit praktische management- en studieboek is in zijn vierde editie volledig vernieuwd. Het bewezen B(loem)-model als rode draad biedt een uitgebreid framework om tot een optimale contentstrategie te komen.Het Handboek ContentStrategie 4 (HCS4) biedt uw studenten een theoretische en frisse basis vol praktische tips en tools om een effectieve contentstrategie te ontwikkelen en vooral ook uit te voeren. De Augmented Reality en de meer dan duizend bijlagen op de ondersteunende website maken van het handboek een crossmediale beleving.De vierde druk van deze bestseller is geheel herzien, kent nieuwe cases, actuele onderwerpen, nieuwe toekomstvisies, extra digitale bijlagen en markante modellen. 10 redenen om het HCS4 in te zetten:Herschreven rondom het praktische B(loem)-model frameworkEen leer- en managementboek over engaging content en de noodzaak tot Boeien en Binden in campagnes.Gebaseerd op de meer dan 20 jaar contentmarketing van de expert-auteur, tevens verkozen tot nummer 1 contentmarketeerEen opbouw van een werkend strategisch content...
Advertentienummer: m2289326958
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementbasisboek bedrijfseconomie 12e drukgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinginleiding organisatiekunde druk 7consumentengedrag druk 7projectmanagement druk 8grondslagen van de marketingalpenkreuzer waterfront in Vouwwagenscasio dw 5600 in Horloges | Herenhonda crf uitlaat in Onderdelen | Hondaaustralie hoed in Hoeden en Pettenselle royal zadel bruin in Fietsen | Racefietsenhamster ah in Speelgoed | Knuffels en Pluchehoutklem in Agrarisch | Werktuigenmillionaire dogs in VHS | Kinderen en Jeugdwaalre kast in Kasten | Secretairesvelgen bmw f31 19 inch in Banden en Velgen