11 boeken over mediapsychologie, (online) marketing, e-comme€ 30,00
Patrick Petersen - Handboek Contentstrategie (vierde druk)
150sinds 19 jul. '25, 14:01
€ 8,00
Ophalen of Verzenden
Thuisbezorgd via DHL voor € 3,95
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2018
AuteurPatrick Petersen
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 256
Dit praktische management- en studieboek is in zijn vierde editie volledig vernieuwd. Het bewezen B(loem)-model als rode draad biedt een uitgebreid framework om tot een optimale contentstrategie te komen.Het Handboek ContentStrategie 4 (HCS4) biedt uw studenten een theoretische en frisse basis vol praktische tips en tools om een effectieve contentstrategie te ontwikkelen en vooral ook uit te voeren. De Augmented Reality en de meer dan duizend bijlagen op de ondersteunende website maken van het handboek een crossmediale beleving.De vierde druk van deze bestseller is geheel herzien, kent nieuwe cases, actuele onderwerpen, nieuwe toekomstvisies, extra digitale bijlagen en markante modellen. 10 redenen om het HCS4 in te zetten:Herschreven rondom het praktische B(loem)-model frameworkEen leer- en managementboek over engaging content en de noodzaak tot Boeien en Binden in campagnes.Gebaseerd op de meer dan 20 jaar contentmarketing van de expert-auteur, tevens verkozen tot nummer 1 contentmarketeerEen opbouw van een werkend strategisch content...
Aantal pagina's: 256
Dit praktische management- en studieboek is in zijn vierde editie volledig vernieuwd. Het bewezen B(loem)-model als rode draad biedt een uitgebreid framework om tot een optimale contentstrategie te komen.Het Handboek ContentStrategie 4 (HCS4) biedt uw studenten een theoretische en frisse basis vol praktische tips en tools om een effectieve contentstrategie te ontwikkelen en vooral ook uit te voeren. De Augmented Reality en de meer dan duizend bijlagen op de ondersteunende website maken van het handboek een crossmediale beleving.De vierde druk van deze bestseller is geheel herzien, kent nieuwe cases, actuele onderwerpen, nieuwe toekomstvisies, extra digitale bijlagen en markante modellen. 10 redenen om het HCS4 in te zetten:Herschreven rondom het praktische B(loem)-model frameworkEen leer- en managementboek over engaging content en de noodzaak tot Boeien en Binden in campagnes.Gebaseerd op de meer dan 20 jaar contentmarketing van de expert-auteur, tevens verkozen tot nummer 1 contentmarketeerEen opbouw van een werkend strategisch content...
Advertentienummer: m2290536872
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementbasisboek bedrijfseconomie 12e drukgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinginleiding organisatiekunde druk 7consumentengedrag druk 7projectmanagement druk 8grondslagen van de marketingbmw z4 hardtop in BMWhouten paashangers in Pasenboomstronk verwijderen in Tuinmannen en Stratenmakersuien in Levensmiddelenferrari monza sp2 in Handleidingen en Instructieboekjesklik marmoleum in Kantoor en Winkelinrichting | Kantoorartikelenmenwagen shetlander in Rijtuigen en Koetsenfaller 406daf 95xf in Modelauto's | 1:87 x1 hybride