Basisboek marketing - Kees Benschop - 3e druk

130sinds 21 jul. '25, 17:30
Bieden
Ophalen of Verzenden
Thuisbezorgd via DHL vanaf € 3,95
Deel via
of

Kenmerken

ConditieGelezen
OnderwerpEconomie en Marketing
Jaar (oorspr.)2020
AuteurKees Benschop

Beschrijving

Titel: Basisboek marketing / Pitch
Auteur: Kees Benschop
ISBN: 9789037257137
Conditie: Gebruikt (zie enige sporen op afbeeldingen)
Taal: Nederlands / Vlaams

De essentie van marketing is niet langer de ruil van producten of diensten bevorderen. Tegenwoordig spelen consumentenbehoeften een veel grotere rol. Zoals marketingprofessor Philip Kotler zegt: 'Marketing is het leveren van klanttevredenheid op een winstgevende manier.' Wat dat inhoudt, staat in het Basisboek Marketing.

Basisboek Marketing bereidt voor op de examenstof van de SPL/ECABO-toetsmatrijs Economie en Recht. Deze matrijs is afgeleid van het kwalificatiedossier Marketing, communicatie en evenementen. Het boek bevat ook 'extra' stof over marketing en de marketingmix, waardoor het een aanzet is naar het deel Marketingplanning.

Basisboek Marketing is een van de 7 compacte delen van de Pitchserie. Dit is een serie marketing- en communicatieboeken met twee doelen. Allereerst zijn de boeken onmisbaar studiemateriaal voor het mbo-diploma Medewerker marketing en communicatie. Na het behalen van dit diploma vormen deze boeken bovendien een stevige basis voor de weg naar het Nima A-diploma.

Dit boek is bedoeld voor Mbo-studenten niveau 4 studenten in commerciële opleidingen zoals Economie, Marketing, Communicatie en Evenementen.
Advertentienummer: m2291344391