Hoornen VogelbeeldBieden
J.Curry - de customer marketing methode
101sinds 26 jul. '25, 08:27
€ 10,00
Ophalen of Verzenden
Thuisbezorgd via DHL voor € 3,95
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpEconomie en Marketing
Beschrijving
Hoe managers de winstgevendheid van klanten en de klantgerichtheid van hun onderneming meten, sturen en verbeteren taal: nederlands; vlaams aantal paginas: 173 customer marketing: de methode die commercieel talent tot bloei brengt, en die marketeers, verkopers en alle andere medewerkers helpt samen te werken in dienst van de klant. Managers bereiken met customer marketing deze doelen: meer winst meetbaarheid van effectiviteit van marketing en verkoop klanttevredenheid klantgerichtheid: de klant is koning! Customer marketing is een gestructureerde methode die zijn waarde in de praktijk heeft bewezen. In het eerste deel van het boek wordt in acht hoofdstukken uitgelegd wat customer marketing precies is, waarna u er in deel twee mee aan de slag kunt.
Advertentienummer: m2292770611
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek customer journeybasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economieth350 in Transmissie en Toebehorenskylanders trap team in Games | Xbox Oneragno in Tegelsmanitou band in Machines en Bouw | Kranen en Graafmachinesforzza in Banden en Velgenfokker g 1 in Luchtvaart en Vliegtuigspottenaquarium 190 in Vissen | Aquaria en Toebehorenfranky bodet in Vinyl Singlesladies gentlemen in Cd's | Popgoudsmid geredschap in Antiek | Gereedschap en Instrumenten