Kenmerken

Conditie
Zo goed als nieuw
Onderwerp
Management
Jaar (oorspr.)
2007
Auteur
R. Boer

Beschrijving



Ondertitel: vooe beleid in merkindentiteit

Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 246

BRAND DESIGN
EDITIE 3
VOOR BELEID IN MERKIDENTITEIT
Dit is het eerste boek en naslagwerk dat de marketingtheorie koppelt aan de designpraktijk.
Brand Design is 'hot.' Steeds meer mensen beseffen dat het vormen en vormgeven van de merkidentiteit met beleid moet gebeuren. Dit boek biedt daarvoor kennis en nieuwe inzichten. Het is geschreven voor iedereen die werkt met merken of daarvoor wordt opgeleid en geeft informatie over merken, een nieuw Brand Design-model en de Merk-Wijzer voor het helder vastleggen van de merkidentiteit. De vele praktijkvoorbeelden maken dit boek makkelijk leesbaar.
"Interessant voor iedere marketeer en iedereen die met merk-management te maken heeft of daarin ge eresseerd is." Marketing Tribune
"Ruud Boer zet met dit boek in klap Brand Design neer waar het thuishoort: in het hart van het merk-management-proces. Harry van Delft: general manager, Gaba Benelux
"Kennis en inzicht van branding en design, met de link naar de praktijk...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Dronten
24x bekeken
0x bewaard
Sinds 28 jul '25
Advertentienummer: m2293748832