NIKE Mercurial scheenbeschermers€ 10,00
Kenmerken
ConditieNieuw
OnderwerpEconomie en Marketing
Jaar (oorspr.)2018
AuteurMarjolein Visser; Berend Sikkenga
Beschrijving
Wegens beëindigen studie is dit boek nog geheel nieuw in de folie!
Kijk ook eens bij mijn andere advertenties voor nog veel meer (nieuwe) studieboeken!
ISBN 9789001887148
Ondertitel: van strategie tot conversie
Taal: Nederlands; Vlaams
- Doorloopt het hele marketingproces;
- geschreven door meer dan 30 vakspecialisten;
- standaardwerk voor het vakgebied
Basisboek online marketing behandelt het volledige marketingproces. Niet alleen de theorie achter online marketing komt aan bod, maar ook de technieken en media. Basisboek Online Marketing introduceert eerst het kernprocesmodel en belicht vervolgens de strategische aspecten van online marketing, waarbij dieper wordt ingegaan op online consumentengedrag. Hierna komen alle relevante aspecten van websites aan bod: het ontwerpen van effectieve sites, de site als distributie- of communicatiekanaal en de site als onderdeel van het product. Sinds het verschijnen van de eerste druk is het boek uitgegroeid tot standaardwerk voor het vakgebied. Er is ook een identieke Engelstalige versie met internationale voorbeelden en cases.
In de derde editie van Basisboek online marketing zijn mobiele marketing en socialmediamarketing geïntegreerd met de andere vormen van digitale marketing...
Kijk ook eens bij mijn andere advertenties voor nog veel meer (nieuwe) studieboeken!
ISBN 9789001887148
Ondertitel: van strategie tot conversie
Taal: Nederlands; Vlaams
- Doorloopt het hele marketingproces;
- geschreven door meer dan 30 vakspecialisten;
- standaardwerk voor het vakgebied
Basisboek online marketing behandelt het volledige marketingproces. Niet alleen de theorie achter online marketing komt aan bod, maar ook de technieken en media. Basisboek Online Marketing introduceert eerst het kernprocesmodel en belicht vervolgens de strategische aspecten van online marketing, waarbij dieper wordt ingegaan op online consumentengedrag. Hierna komen alle relevante aspecten van websites aan bod: het ontwerpen van effectieve sites, de site als distributie- of communicatiekanaal en de site als onderdeel van het product. Sinds het verschijnen van de eerste druk is het boek uitgegroeid tot standaardwerk voor het vakgebied. Er is ook een identieke Engelstalige versie met internationale voorbeelden en cases.
In de derde editie van Basisboek online marketing zijn mobiele marketing en socialmediamarketing geïntegreerd met de andere vormen van digitale marketing...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Advertentienummer: m229723239890sinds 7 aug. '25, 19:40
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementbasisboek bedrijfseconomie 12e drukgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek customer journeybasisboek online marketingbasisboek bedrijfseconomiegrondslagen van de marketingstrategic human resource management boseliewalasse ting poster in Kunst | Schilderijen | Modernduwrolstoel in Rolstoelente huur coevorden in Bedrijfs Onroerend goedjollein knuffeldoekje in Speelgoed | Knuffels en Plucheah hamsters efteling in Eftelingbauknecht tgv in Kookplatendecoratie trapje in Ladders en Trappenbedtafeltje in Verpleegmiddelensleehak laars 36 in Schoenensamsung le40a656 in Televisies