NIKE Mercurial scheenbeschermers€ 10,00
Kenmerken
ConditieNieuw
OnderwerpEconomie en Marketing
Jaar (oorspr.)2016
AuteurBronis Verhage; Marjolein Visser
Beschrijving
Wegens beëindigen studie, is dit boek nog geheel nieuw in de folie.
ISBN 9789001853174
Kijk ook eens bij mijn andere advertenties voor nog veel meer (nieuwe) studieboeken!
Taal: Nederlands; Vlaams
Auteur Bronis Verhage
Aantal pagina's: 740
- De meest gebruikte inleiding in het vakgebied marketing;
- toegankelijk en volledig;
- veel aandacht voor actuele online marketing onderwerpen.
Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen. Studenten krijgen inzicht in alle aspecten van het vak marketing en de nieuwste ontwikkelingen. Ze leren hoe ze creatieve ideeën en de juiste klantgerichte houding ontwikkelen voor een uitdagend, commercieel werkterrein. De methode is optimaal afgestemd op zelfstandig lerende studenten, de eisen van het beroepenveld en de Nederlandse situatie.
Wat is er nieuw in de negende editie?
De voornaamste verandering in deze negende editie is de toevoeging van actuele (online) marketingonderwerpen zoals zoekmachinemarketing, social media marketing, customer insights, de customer journey, contentmarketing, mobile marketing en e-commerce...
ISBN 9789001853174
Kijk ook eens bij mijn andere advertenties voor nog veel meer (nieuwe) studieboeken!
Taal: Nederlands; Vlaams
Auteur Bronis Verhage
Aantal pagina's: 740
- De meest gebruikte inleiding in het vakgebied marketing;
- toegankelijk en volledig;
- veel aandacht voor actuele online marketing onderwerpen.
Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen. Studenten krijgen inzicht in alle aspecten van het vak marketing en de nieuwste ontwikkelingen. Ze leren hoe ze creatieve ideeën en de juiste klantgerichte houding ontwikkelen voor een uitdagend, commercieel werkterrein. De methode is optimaal afgestemd op zelfstandig lerende studenten, de eisen van het beroepenveld en de Nederlandse situatie.
Wat is er nieuw in de negende editie?
De voornaamste verandering in deze negende editie is de toevoeging van actuele (online) marketingonderwerpen zoals zoekmachinemarketing, social media marketing, customer insights, de customer journey, contentmarketing, mobile marketing en e-commerce...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Advertentienummer: m2297239073150sinds 7 aug. '25, 20:01
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketingtipi tent in Speelgoed | Speeltentengilze haspel in Elektra en Kabelspuzzel woordenboek in Woordenboekenboda nova in Keuken | Serviestoyota hybride accu in Toyotamelkkan mosa in Antiek | Servies compleetpoetsset in Paarden en Pony's | Verzorgingsproductengym spullen in Fitnessmaterialenbagagedrager cube in Elektrische fietsenleren autostoelhoes in Interieur en Bekleding