Basisboek Customer Journey€ 20,00
Basisboek Online Marketing
110sinds 9 aug. '25, 12:45
€ 60,00
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd via PostNL voor € 5,95
Kenmerken
ConditieNieuw
OnderwerpEconomie en Marketing
AuteurMarjolein Visser
Beschrijving
Het boek is volledig nieuw en zit nog in het plastic.
De online code is geldig en het boek is niet gebruikt of geopend.
Waarom ik het verkoop:
Ik had het gekocht omdat het op de boekenlijst van mijn opleiding stond als aanbevolen, maar uiteindelijk heb ik het niet nodig gehad. Daarom doe ik het nu weg.
Basisboek Online Marketing is hét standaardwerk voor het vakgebied online marketing. Het behandelt het volledige online marketingproces en is geschreven door meer dan twintig topspecialisten. Het boek is het meest gebruikte studieboek voor online marketing in het hbo.
Studenten worden niet alleen wegwijs gemaakt in de theorie achter online marketing, maar ook in de praktische technieken en media die daarbij komen kijken. Digitale technologieën maken het steeds beter mogelijk om ruil-, ervarings- en betrokkenheidswaarde te creëren. Hierdoor richten online marketingprofessionals zich steeds meer op het leveren van klantwaarde en het opbouwen van duurzame klantrelaties – zowel op de korte als lange termijn.
Voor de vijfde editie van het boek is de klantcyclus als uitgangspunt genomen. Dit heeft geleid tot een vernieuwd theoretisch raamwerk en een herindeling van de hoofdstukken. Per fase van de koop- en gebruikscyclus wordt uitgelegd hoe online marketingprofessionals via digitale interactie klantwaarde kunnen creëren.
De online code is geldig en het boek is niet gebruikt of geopend.
Waarom ik het verkoop:
Ik had het gekocht omdat het op de boekenlijst van mijn opleiding stond als aanbevolen, maar uiteindelijk heb ik het niet nodig gehad. Daarom doe ik het nu weg.
Basisboek Online Marketing is hét standaardwerk voor het vakgebied online marketing. Het behandelt het volledige online marketingproces en is geschreven door meer dan twintig topspecialisten. Het boek is het meest gebruikte studieboek voor online marketing in het hbo.
Studenten worden niet alleen wegwijs gemaakt in de theorie achter online marketing, maar ook in de praktische technieken en media die daarbij komen kijken. Digitale technologieën maken het steeds beter mogelijk om ruil-, ervarings- en betrokkenheidswaarde te creëren. Hierdoor richten online marketingprofessionals zich steeds meer op het leveren van klantwaarde en het opbouwen van duurzame klantrelaties – zowel op de korte als lange termijn.
Voor de vijfde editie van het boek is de klantcyclus als uitgangspunt genomen. Dit heeft geleid tot een vernieuwd theoretisch raamwerk en een herindeling van de hoofdstukken. Per fase van de koop- en gebruikscyclus wordt uitgelegd hoe online marketingprofessionals via digitale interactie klantwaarde kunnen creëren.
Advertentienummer: m2297833252
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementbasisboek bedrijfseconomie 12e drukgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek customer journeybasisboek online marketingbasisboek bedrijfseconomiegrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselielabrador 5 jaar in Honden | Retrievers, Spaniëls en Waterhondensmastad deur in Kinderkamer | Commodes en Kastengietijzeren bistroset in Tuinsets en Loungesetsgero zilmeta puntfilet bestek in Keuken | Bestekisobus in Agrarisch | Tractorenvan gent in Kunst | Etsen en Gravuresw205 middenconsole in Interieur en Bekledingphilips avent babyvoedingmaker in Babyvoeding en Toebehorentrekker oplegger in Bestelauto'sbrandsma the in Kunst en Cultuur | Beeldend