Een praktijkgerichte benadering van organisatie en managemen€ 7,50
Kenmerken
Conditie
Zo goed als nieuw
Onderwerp
Management
Jaar (oorspr.)
2017
Auteur
Marjolein Visser; Berend Sikkenga
Beschrijving
Ondertitel: vanuit commercieel perspectief
Taal: Nederlands; Vlaams
De opkomst van social media veranderde de manier waarop mensen producten zoeken, kiezen en kopen en evalueren. Ook kunnen uitingen op social media grote impact hebben op de reputatie en daarmee het succes van bedrijven. Het is daarom zeer belangrijk voor organisaties om een effectieve social media-strategie te hebben. Het nieuwe boek Social Media Management reikt je de kennis en vaardigheden aan om succesvolle plannen te ontwikkelen voor bedrijven.
Waarom kiezen voor Social Media Management?
Social Media Management gaat in op de volgende vraagstukken: Hoe kunnen organisaties social media zo inzetten dat bezoekers graag met en over hen communiceren? En hoe kan van daaruit een relatie worden opgebouwd waar zowel de klant als de organisatie tevreden mee is? Hoe kunnen organisaties het gedrag in de koop- en gebruiksfase via social media beïnvloeden? Je leert de rol ...
Taal: Nederlands; Vlaams
De opkomst van social media veranderde de manier waarop mensen producten zoeken, kiezen en kopen en evalueren. Ook kunnen uitingen op social media grote impact hebben op de reputatie en daarmee het succes van bedrijven. Het is daarom zeer belangrijk voor organisaties om een effectieve social media-strategie te hebben. Het nieuwe boek Social Media Management reikt je de kennis en vaardigheden aan om succesvolle plannen te ontwikkelen voor bedrijven.
Waarom kiezen voor Social Media Management?
- Het eerste studieboek over social media vanuit commercieel perspectief;
- behandelt de volledige klantreis;
- met veel herkenbare cases uit het werkveld.
Social Media Management gaat in op de volgende vraagstukken: Hoe kunnen organisaties social media zo inzetten dat bezoekers graag met en over hen communiceren? En hoe kan van daaruit een relatie worden opgebouwd waar zowel de klant als de organisatie tevreden mee is? Hoe kunnen organisaties het gedrag in de koop- en gebruiksfase via social media beïnvloeden? Je leert de rol ...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Delft
16x bekeken
0x bewaard
Sinds 9 aug '25
Advertentienummer: m2297959193
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketingsextant in Navigatiemiddelen en Scheepselektronicabordenrek* in Woonaccessoires | Wandplanken en Boekenplanken12.4x32 in Agrarisch | Onderdelen | Banden, Velgen en Assen4 persoons camper in Campersyamaha ninja in Motoren | Kawasakikast antraciet in Kasten | Buffetkastenred gemini in Carrosserie en Plaatwerktollebeek in Kamerplantendrieluik in Woonaccessoires | Lijstensamsoe samsoe in Rokken