Donkerrode dessert coupes€ 20,00
Kenmerken
ConditieNieuw
OnderwerpEconomie en Marketing
Jaar (oorspr.)2020
AuteurKo Floor; Fred van Raaij; Margot Bouwman
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 552
Marketingcommunicatiestrategie is al jaren hét boek voor het vakgebied marketingcommunicatie. Het boek slaagt erin om de voortdurende veranderingen in de wereld van marketingcommunicatie een fundament te geven door de werking en de mogelijke inzet ervan te beschrijven. Centraal staat het marketingcommunicatieplan en het bouwen van sterke merken (offline en online) en het behalen van commercieel succes. Het meest opvallende in deze achtste editie is een nieuw hoofdstuk over online marketingcommunicatie. De overige hoofdstukken zijn ook aangevuld met inzichten over online marketingcommunicatie en relevante toepassingen. Verder is in deze editie het overzicht van theorieën en modellen om merken te bouwen aangevuld met de nieuwste kennis en inzichten. Ook zijn er nieuwe cases toegevoegd en in het hoofdstuk over onderzoek wordt aandacht besteed aan het meten van onbewuste merk- en reclameassociaties.-Gerenommeerde methode met een zeer goede positie in het hoger onderwijs; -uniek overzicht om digitale communicatie effectief in te zetten;-a...
Aantal pagina's: 552
Marketingcommunicatiestrategie is al jaren hét boek voor het vakgebied marketingcommunicatie. Het boek slaagt erin om de voortdurende veranderingen in de wereld van marketingcommunicatie een fundament te geven door de werking en de mogelijke inzet ervan te beschrijven. Centraal staat het marketingcommunicatieplan en het bouwen van sterke merken (offline en online) en het behalen van commercieel succes. Het meest opvallende in deze achtste editie is een nieuw hoofdstuk over online marketingcommunicatie. De overige hoofdstukken zijn ook aangevuld met inzichten over online marketingcommunicatie en relevante toepassingen. Verder is in deze editie het overzicht van theorieën en modellen om merken te bouwen aangevuld met de nieuwste kennis en inzichten. Ook zijn er nieuwe cases toegevoegd en in het hoofdstuk over onderzoek wordt aandacht besteed aan het meten van onbewuste merk- en reclameassociaties.-Gerenommeerde methode met een zeer goede positie in het hoger onderwijs; -uniek overzicht om digitale communicatie effectief in te zetten;-a...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
19x bekeken
0x bewaard
Sinds 11 aug. '25
Advertentienummer: m2298758410
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketingtopcon rl h4c in Meetapparatuurhooitas in Paarden en Pony's | Overige Paardenspullenlokahi sup in Suppenspoiler xantia in Ruiten en Toebehorenvoerbak koe in Hondenvoerbakken en Drinkbakkenzip dr70 in Scooters | Piaggiotablet 4g in Android Tabletskeukens complete gebruikt siematic in Keuken | Complete keukensklok pijnacker in Antiek | Klokkenart deco houten beeld in Kunst | Beelden en Houtsnijwerken