Aromatherapie - Clare Walters€ 4,25
Kenmerken
Conditie
Zo goed als nieuw
Beschrijving
Slimme merken weten al langer dat zei zich niet afgezonderd op een eiland bevinden, maar een product zijn van de wereld en samenleving waarin ze opereert. De nieuwe consumens – consument én burger – wacht niet meer tot bedrijven zijn behoeften bepalen en nieuwe producten voor hem ontwikkelen. Hij neemt zelf het voortouw. Het evenwicht in de relatie tussen consument en merk helt helemaal over in het voordeel van de consument. Merken vragen zich terecht af welke rol voor hen nog weggelegd is in deze nieuwe wereld.
Fons van Dyck beschrijft de structurele veranderingen in de grote wereld van de maatschappij, maar ook in de kleine wereld van mensen en consumenten. Hij zoekt naar de dieperliggende structuren en verbanden om het gedrag van mens en maatschappij in kaart te brengen en te verklaren. Hoe kunnen mens, merk en maatschappij beter inspelen op de nieuwe tijdgeest? Wat zijn de drijfveren van de nieuwe consumens? Maar ook: wat doen merken om morgen te overleven?
Fons Van Dyck is gespecialiseerd in strategische adviezen op vlak van merkpositioneringen en communicatiestrategieën voor nationale en internationale merken. Hij staat aan het hoofd van het Brusselse think/bbdo, onderdeel van de wereldwijde communicatiegroep bbdo.
in nette staat, nergens aantekeningen
Ik woon vlak over de grens in Belgie, maar breng het pakketje naar Putte, Woensdrecht om het aan voordelig binnenlands tarief (NL) te verzenden: DHL afhaalpunt: 3,70 euro / levering aan huis: 4,20 euro
Betaling enkel via overschrijving naar rechtstreeks mijn IBAN, geen betaalverzoeken of tikkie, dat is zo dus zonder extra kosten voor beide partijen, ik kies nog steeds voor onderling vertrouwen in deze wereld!
Fons van Dyck beschrijft de structurele veranderingen in de grote wereld van de maatschappij, maar ook in de kleine wereld van mensen en consumenten. Hij zoekt naar de dieperliggende structuren en verbanden om het gedrag van mens en maatschappij in kaart te brengen en te verklaren. Hoe kunnen mens, merk en maatschappij beter inspelen op de nieuwe tijdgeest? Wat zijn de drijfveren van de nieuwe consumens? Maar ook: wat doen merken om morgen te overleven?
Fons Van Dyck is gespecialiseerd in strategische adviezen op vlak van merkpositioneringen en communicatiestrategieën voor nationale en internationale merken. Hij staat aan het hoofd van het Brusselse think/bbdo, onderdeel van de wereldwijde communicatiegroep bbdo.
in nette staat, nergens aantekeningen
Ik woon vlak over de grens in Belgie, maar breng het pakketje naar Putte, Woensdrecht om het aan voordelig binnenlands tarief (NL) te verzenden: DHL afhaalpunt: 3,70 euro / levering aan huis: 4,20 euro
Betaling enkel via overschrijving naar rechtstreeks mijn IBAN, geen betaalverzoeken of tikkie, dat is zo dus zonder extra kosten voor beide partijen, ik kies nog steeds voor onderling vertrouwen in deze wereld!
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Putte
15x bekeken
0x bewaard
Sinds 13 aug '25
Advertentienummer: m2299344833
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketingaudi q5 grijs kenteken in Audistint in Machines en Bouw | Heftrucks en Intern transportlaarsen 43 in Kleding | Motorkledingraamsdonksveer in Ansichtkaarten | Nederlandnapapijri 134 in Kinderkleding | Kinder-kledingpakkettenroth aardbeien in Studieboeken en Cursussenhouten taart speelgoed in Speelgoed | Speelkeukensframe gsx r750 in Onderdelen | Suzukijeep aanhanger in Jeepcd musical aida in Cd's | Filmmuziek en Soundtracks