Levensweg Bordspel - MB Spellen - Vintage€ 12,00
Als je wilt winnen - Eric Bartels
60sinds 17 aug. '25, 18:39
€ 10,00
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd via PostNL voor € 5,95
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
AuteurEric Bartels
Beschrijving
Als je wilt winnen moet je niet willen winnen van Eric Bartels.
Na bijna 10 jaar onderzoek naar bewust en onbewust gedrag van leiders in het zakenleven, kunst, politiek en sport zijn Eric Bartels en zijn onderzoeksteam tot de conclusie gekomen dat er vijf verschillende leiderschapsstrategieën zijn. Vier daarvan kosten mensen en bedrijven heel veel energie, de vijfde kost weinig energie. Deze strategie noemt Bartels 'stilkracht', en de mensen, teams en bedrijven die deze strategie maximaal toepassen noemt Bartels 'meesterleiders'. Want alleen meester-leiders zijn gericht op het energie-efficiënt richting geven aan de eigen omstandigheden. Ieder ander probeert dat wel, maar slaagt daarin alleen met de grootst mogelijke inspanning. Een inspanning die nodig is omdat onnodige, zelfgeschapen weerstanden moeten worden overwonnen.
Bartels en zijn team hebben ontdekt dat deze meester-leiders allemaal vanuit een innerlijk waarom van binnen naar buiten werken. Ieder ander werkt vanuit een uiter-lijk waarom van buiten naar binnen. In 'Als je wilt winnen moet je niet willen winnen' beschrijft Bartels dit van-binnen-naar-buiten-gedrag niet alleen, hij geeft ook aan hoe ieder mens zich dit eigen kan maken.
Na bijna 10 jaar onderzoek naar bewust en onbewust gedrag van leiders in het zakenleven, kunst, politiek en sport zijn Eric Bartels en zijn onderzoeksteam tot de conclusie gekomen dat er vijf verschillende leiderschapsstrategieën zijn. Vier daarvan kosten mensen en bedrijven heel veel energie, de vijfde kost weinig energie. Deze strategie noemt Bartels 'stilkracht', en de mensen, teams en bedrijven die deze strategie maximaal toepassen noemt Bartels 'meesterleiders'. Want alleen meester-leiders zijn gericht op het energie-efficiënt richting geven aan de eigen omstandigheden. Ieder ander probeert dat wel, maar slaagt daarin alleen met de grootst mogelijke inspanning. Een inspanning die nodig is omdat onnodige, zelfgeschapen weerstanden moeten worden overwonnen.
Bartels en zijn team hebben ontdekt dat deze meester-leiders allemaal vanuit een innerlijk waarom van binnen naar buiten werken. Ieder ander werkt vanuit een uiter-lijk waarom van buiten naar binnen. In 'Als je wilt winnen moet je niet willen winnen' beschrijft Bartels dit van-binnen-naar-buiten-gedrag niet alleen, hij geeft ook aan hoe ieder mens zich dit eigen kan maken.
Advertentienummer: m2300770060
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketingf800r in Motoren | BMWanni rolfi ondergoed dames in Ondergoed en Lingerieakai spoel in Bandrecordersrhea 430 in Sloepenrijlaarzen 39 bruin in Paardrijkledingbio ethanol tafelhaard indra m | tafelhaard in Tuinhaardendremel 4000 in Gereedschap | Handgereedschapantieke lepel in Antiek | Bestekheren blouse xxl in Overhemdenapple airpods factuur in Mobiele telefoons | Oordopjes