Marketingcommunicatie in 14 stappen - Guy van Liemt€ 25,00
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2022
AuteurAndré Weber
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 350
Kaft: Softcover
Editie: 7de editie
•Toegankelijke inleiding in het vakgebied;•praktijkgerichte benadering;•te gebruiken in compacte modules.Consumentengedrag, de basis is een prettig leesbare en overzichtelijke bundeling van kennis over consumentengedrag. Kennis die ook toepasbaar is in praktijksituaties. In vijf overzichtelijke delen maakt de student kennis met consumentengedrag in relatie tot marketing. De student leert zo, stap voor stap, consumentengedrag te begrijpen én te beïnvloeden. Er is aandacht voor de consument als individu, als groepslid en als lid van de maatschappij.In deze zevende editie zijn de meeste cases, voorbeelden en afbeeldingen vernieuwd. Ook op inhoudelijk niveau is er het nodige vernieuwd. De thema’s ‘neuromarketing’, ‘customer experience/journey’, online marketing’ en ‘maatschappelijk verantwoord consumeren’ worden in deze zevende druk meer uitgebreid besproken. Met deze aanpassingen is het boek weer bij de tijd en vormt het een actueel overzicht van samenhangende begrippen om consumentengedrag te beschrijven, te begrijpen en te beïnvloeden...
Aantal pagina's: 350
Kaft: Softcover
Editie: 7de editie
•Toegankelijke inleiding in het vakgebied;•praktijkgerichte benadering;•te gebruiken in compacte modules.Consumentengedrag, de basis is een prettig leesbare en overzichtelijke bundeling van kennis over consumentengedrag. Kennis die ook toepasbaar is in praktijksituaties. In vijf overzichtelijke delen maakt de student kennis met consumentengedrag in relatie tot marketing. De student leert zo, stap voor stap, consumentengedrag te begrijpen én te beïnvloeden. Er is aandacht voor de consument als individu, als groepslid en als lid van de maatschappij.In deze zevende editie zijn de meeste cases, voorbeelden en afbeeldingen vernieuwd. Ook op inhoudelijk niveau is er het nodige vernieuwd. De thema’s ‘neuromarketing’, ‘customer experience/journey’, online marketing’ en ‘maatschappelijk verantwoord consumeren’ worden in deze zevende druk meer uitgebreid besproken. Met deze aanpassingen is het boek weer bij de tijd en vormt het een actueel overzicht van samenhangende begrippen om consumentengedrag te beschrijven, te begrijpen en te beïnvloeden...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
22x bekeken
0x bewaard
Sinds 18 aug. '25
Advertentienummer: m2301053229
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4bedrijfskunde de basispincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketingconsumentengedrag druk 7grondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackwessel bonn in Kunst | Schilderijen | Modernvmax 1700 in Onderdelen | Yamahagiant fietstas in Elektrische fietsenparfum olie in Uiterlijk | Parfumconrad 1 50 liebherr in Modelauto's | 1:50golf 2 airride in Motor en Toebehorensamsung ue 8000 in Televisie-accessoireskast espagnolet in Kasten | Buffetkastenzwenkwielen vintage in Zwenkwielenkinderwagen dubbel in Kinderwagens en Combinaties