B. Verhage - Grondslagen van de marketingBieden
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2018
AuteurJeske Nederstigt; Theo Poiesz
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
- Psychologisch inzicht in consumentengedrag als basis voor succesvolle marketing;
- bevat de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online koopgedrag en social media;
- met onderwerpen als big data, neuromarketing en onbewust gedrag.
Begrijp de klant: het is de basis voor succesvolle marketing! Consumentengedrag geeft studenten inzicht in het gedrag van de consument en de invloed van zijn (online) omgeving. De belangrijkste drijfveren van consumenten komen aan bod, evenals de wisselwerking tussen marketing en consumentengedrag. Consumentengedrag legt uit hoe een marketeer op basis van deze informatie goed gefundeerde beslissingen kan nemen.
Het boek start met een flowchart waarin de interactie tussen consument, omgeving en marketingaanbod is uitgewerkt. In deze nieuwe editie is vanzelfsprekend aandacht voor de ontwikkelingen en trends op het gebied van online koopgedrag en social media, maar ook voor onderwerpen als big data, neuromarketing, onbewust gedrag en Customer Journey Mapping...
Advertentienummer: m230141252360sinds 19 aug. '25, 15:23
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketingconsumentengedrag druk 7grondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economieti nspire cx ii t in Rekenmachinesshovel klem in Machines en Bouw | Kranen en Graafmachinescyclocross 50 in Fietsen | Racefietsenkantoorruimte huren in Bedrijfs Onroerend goedottelien in Literatuurcontainer tank in Modelauto's | 1:50marklin m wissels in Modeltreinen | H0bull in Motorboten en Motorjachtenbernette funlock in Naaimachines en Toebehorenoil catch can in Brandstofsystemen