Weleda Patricia F. Wessels Leven met de seizoenen. € 7,50
Kenmerken
Conditie
Gelezen
Onderwerp
Management
Jaar (oorspr.)
2017
Auteur
Matt Lindsay; Xavier van Leeuwe; Matthijs van de Peppel
Beschrijving
Ondertitel: breng data tot leven en bouw waardevolle klantrelaties
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 224
Contributors: Elles Assink-Kroon
Dat goed gebruik van data een bedrijf veel kan opleveren, is duidelijk. Waar het veel leidinggevenden aan ontbreekt is een goede visie op de volgende stap: wat doen we met al die informatie? Het doel, beter klantcontact en bouwen aan langlopende relaties, moet centraal staan. Vaak blijkt dat je daarvoor geen Big Data nodig hebt, maar slim moet werken met de data die je al verzamelt.De auteurs van dit boek leggen uit hoe je dat doet. Ze putten hierbij uit hun ervaringen met innovatieve projecten in de dagbladensector. Door goed te kijken naar hun klantenbestand en aan de keukentafel te luisteren naar individuele klanten konden ze onnodige uitgaven voor bijvoorbeeld proefabonnementen stoppen en het aantal opzeggingen met 50 procent verminderen. Deze ervaring is breed toepasbaar. Relatiemanagement is voor allerlei branches een logische stap – denk aan energie, voedsel, entertainment, vervoer en andere diensten.
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 224
Contributors: Elles Assink-Kroon
Dat goed gebruik van data een bedrijf veel kan opleveren, is duidelijk. Waar het veel leidinggevenden aan ontbreekt is een goede visie op de volgende stap: wat doen we met al die informatie? Het doel, beter klantcontact en bouwen aan langlopende relaties, moet centraal staan. Vaak blijkt dat je daarvoor geen Big Data nodig hebt, maar slim moet werken met de data die je al verzamelt.De auteurs van dit boek leggen uit hoe je dat doet. Ze putten hierbij uit hun ervaringen met innovatieve projecten in de dagbladensector. Door goed te kijken naar hun klantenbestand en aan de keukentafel te luisteren naar individuele klanten konden ze onnodige uitgaven voor bijvoorbeeld proefabonnementen stoppen en het aantal opzeggingen met 50 procent verminderen. Deze ervaring is breed toepasbaar. Relatiemanagement is voor allerlei branches een logische stap – denk aan energie, voedsel, entertainment, vervoer en andere diensten.
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Utrecht
40x bekeken
0x bewaard
Sinds 23 aug '25
Advertentienummer: m2302761814
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketinggoodiebox in Uiterlijk | Gezichtsverzorginggetal en ruimte 12e in Studieboeken en Cursussenpanasonic mountainbike in Fietsen | Mountainbikes en ATBski klemmen in Dakdragersbalk 70 x 50 in Palen, Balken en Plankenvriezer 360 liter in Koelkasten en IJskastencomputer ijsselstein in Windows Laptopsansichtkaart veen in Ansichtkaarten | Nederlanddaybed bank in Banken | Sofa's en Chaises Longuespoezenbeeldjes in Beelden en Beeldjes