Carpoint KNN-80 9mm sneeuwkettingen€ 10,00
Kenmerken
ConditieGelezen
OnderwerpEconomie en Marketing
Jaar (oorspr.)2002
Beschrijving
- Nederlands
- Hardcover
- 9789014079882
- 05 januari 2002
- 683 pagina's
Strategisch management van merken benadert merken steeds vanuit het perspectief van zowel de consument als producent. Het boek laat zien hoe consumenten tussen merken kiezen, welke rol daarin bijvoorbeeld is weggelegd voor merkallianties, merkpersoonlijkheid en merkwaarden. Voor producenten behandelt het de problematiek van de merkbreedte en de merkarchitectuur en de vragen die aan het 'stretchen' van merken verbonden zijn. Het gaat diep in op de sterkten van merken - de stabiliteit van de grote merken die al een halve eeuw of langer bestaan- en de succesfactoren achter de geslaagde introducties van nieuwe merken.
Strategisch management van merken geeft een state-of-the-art overzicht van de huidige stand van de 'wetenschap' rond merken. Het bevat tevens een een groot aantal cases waarmee de theoretische principes worden geïllustreerd. Dat maakt dit boek van groot belang voor iedereen die bij het management van merken betrokken is.
Advertentienummer: m230359826150sinds 25 aug. '25, 14:33
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketinghobby blackline in Caravansgesigneerd cd in Muziek, Artiesten en Beroemdhedentakels in Lieren en Takelsrcf actieve subwoofer in Luidsprekershusqvarna 525 in Zitmaaiersmijnwerker lamp in Speldjes, Pins en Buttonsmy jewellery jumpsuit in Jumpsuitsvelg peugeot in Banden en Velgensteenwijk in Fietsen | Jongensgietijzer raam rooster in Antiek | Overige Antiek