Kenmerken

Conditie
Zo goed als nieuw
Onderwerp
Economie en Marketing
Jaar (oorspr.)
2018
Auteur
Marjolein Visser; Berend Sikkenga

Beschrijving

Het boek ziet er nog heel goed uit; zonder aantekeningen, scheuren, etc.

3e druk

De code tot de online omgeving is al gebruikt

Kijk ook bij mijn andere advertenties voor de opleiding commerciële economie

Ondertitel: van strategie tot conversie

Taal: Nederlands; Vlaams

- Doorloopt het hele marketingproces;
- geschreven door meer dan 30 vakspecialisten;
- standaardwerk voor het vakgebied

Basisboek online marketing behandelt het volledige marketingproces. Niet alleen de theorie achter online marketing komt aan bod, maar ook de technieken en media. Basisboek Online Marketing introduceert eerst het kernprocesmodel en belicht vervolgens de strategische aspecten van online marketing, waarbij dieper wordt ingegaan op online consumentengedrag. Hierna komen alle relevante aspecten van websites aan bod: het ontwerpen van effectieve sites, de site als distributie- of communicatiekanaal en de site als onderdeel van het product. Sinds het verschijnen van de eerste druk is het boek uitgegroeid tot standaardwerk voor het vakgebied. Er is ook een identieke Engelstalige versie met internationale voorbeelden en cases.

In de derde editie van Basisboek online marketing zijn mobiele marketing en socialmediamarketing geïntegreerd met de andere vormen van digitale marketing...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Arnhem
31x bekeken
0x bewaard
Sinds 25 aug '25
Advertentienummer: m2303752437