It Ends With Us - Colleen Hoover€ 5,00
Kenmerken
Conditie
Zo goed als nieuw
Onderwerp
Economie en Marketing
Jaar (oorspr.)
2016
Auteur
Bronis Verhage; Marjolein Visser
Beschrijving
NIEUWSTAAT!
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 740
- De meest gebruikte inleiding in het vakgebied marketing;
- toegankelijk en volledig;
- veel aandacht voor actuele online marketing onderwerpen.
Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen. Studenten krijgen inzicht in alle aspecten van het vak marketing en de nieuwste ontwikkelingen. Ze leren hoe ze creatieve ideeën en de juiste klantgerichte houding ontwikkelen voor een uitdagend, commercieel werkterrein. De methode is optimaal afgestemd op zelfstandig lerende studenten, de eisen van het beroepenveld en de Nederlandse situatie.
Wat is er nieuw in de negende editie?
De voornaamste verandering in deze negende editie is de toevoeging van actuele (online) marketingonderwerpen zoals zoekmachinemarketing, social media marketing, customer insights, de customer journey, contentmarketing, mobile marketing en e-commerce...
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 740
- De meest gebruikte inleiding in het vakgebied marketing;
- toegankelijk en volledig;
- veel aandacht voor actuele online marketing onderwerpen.
Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen. Studenten krijgen inzicht in alle aspecten van het vak marketing en de nieuwste ontwikkelingen. Ze leren hoe ze creatieve ideeën en de juiste klantgerichte houding ontwikkelen voor een uitdagend, commercieel werkterrein. De methode is optimaal afgestemd op zelfstandig lerende studenten, de eisen van het beroepenveld en de Nederlandse situatie.
Wat is er nieuw in de negende editie?
De voornaamste verandering in deze negende editie is de toevoeging van actuele (online) marketingonderwerpen zoals zoekmachinemarketing, social media marketing, customer insights, de customer journey, contentmarketing, mobile marketing en e-commerce...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Elst
27x bekeken
0x bewaard
Sinds 26 aug '25
Advertentienummer: m2304064815
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketingthule sun blocker in Caravan accessoiresharley davidson zijspan in Motoren | Harley-Davidsonanatomie en fysiologie verpleegkunde in Wetenschapelektrische lier 230v in Lieren en Takelskiara sky in Uiterlijk | Cosmetica en Make-upfruitbomen in pot in Planten | Bomenheiningen in Disneybitloos hoofdstel kaakgekruist in Paarden en Pony's | Hoofdstellen en Tuigagepartij telstar in Vinyl | Nederlandstaligrisa in Spijkerbroeken en Jeans