Boek HTML en CSS€ 10,00
Kenmerken
ConditieNieuw
OnderwerpManagement
AuteurJoost Scholten
Beschrijving
Nieuw boek Management en organisatie in de media- en entertainmentindustrie.
De media- en entertainmentindustrie is in de afgelopen decennia enorm veranderd. Internationalisering, internet en technologische ontwikkelingen hebben het medialandschap voorgoed een ander aanzien gegeven. Door deze ontwikkelingen hebben zich ook op het gebied van management en organisatie in deze branche grote veranderingen voorgedaan. Zo wordt tegenwoordig op grote schaal gebruikgemaakt van interactieve media, begint de scheiding tussen de branchegebieden te verdwijnen en heeft de ontwikkeling van zogenaamde crossmedia- of multimediabedrijven een vlucht genomen. In dit boek wordt een helder beeld geschetst van organisaties die werkzaam zijn binnen de Nederlandse entertainmentindustrie.
Hoofdauteur
Joost Scholten
Ooit gekocht voor de opleiding Communicatie Multimedia Design.
De media- en entertainmentindustrie is in de afgelopen decennia enorm veranderd. Internationalisering, internet en technologische ontwikkelingen hebben het medialandschap voorgoed een ander aanzien gegeven. Door deze ontwikkelingen hebben zich ook op het gebied van management en organisatie in deze branche grote veranderingen voorgedaan. Zo wordt tegenwoordig op grote schaal gebruikgemaakt van interactieve media, begint de scheiding tussen de branchegebieden te verdwijnen en heeft de ontwikkeling van zogenaamde crossmedia- of multimediabedrijven een vlucht genomen. In dit boek wordt een helder beeld geschetst van organisaties die werkzaam zijn binnen de Nederlandse entertainmentindustrie.
Hoofdauteur
Joost Scholten
Ooit gekocht voor de opleiding Communicatie Multimedia Design.
Advertentienummer: m230464932570sinds 28 aug. '25, 12:49
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinghet boek van ikke rabobankgrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiebmw style 24 in Banden en Velgenstork diesel in Speldjes, Pins en Buttonszetwerk in Metalenzink platen in Dakpannen en Dakbedekkingbestuurbare siku trekker in Modelauto's | 1:32handboek geneeskruiden in Gezondheid, Dieet en Voedingtv wand in Kasten | Televisiemeubelsoplooprem bpw in Aanhangwagen-onderdelenheerlen in Katten en Kittens | Overige Kattenjaren 20 in Kunst | Schilderijen | Klassiek