Jo van de Put - Moderne industriële productie€ 50,00
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2016
AuteurErik Kostelijk; Karel Jan Alsem
Beschrijving
Verplicht boek voor de studies:
- Technische Bedrijfskunde
- Bedrijfsmanagement MKB (midden-klein bedrijf)
- Automotive & Mobility management
Ondertitel: brug tussen marketing en communicatie
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 340
Merkpositionering is een duidelijke en praktische handleiding over het positioneren van merken. Toegankelijk geschreven en onmisbaar als je wilt werken in marketing- of communicatie.Waarom kiezen voor Merkpositionering?*veel aansprekende en actuele voorbeelden;*aandacht voor theorie én praktijk;*handige ondersteunende website met extra studiemateriaal.Een onderscheidende merkpositie is cruciaal voor ieder bedrijf en iedere organisatie. Die merkpositie vormt namelijk de basis voor alle verder marketingbeslissingen die je neemt. Je zou kunnen zeggen dat merkpositionering de brug is tussen marketing aan de ene kant en communicatie aan de andere kant. Toch wordt er aan dit onderwerp in de meeste marketing- en communicatieboeken maar weinig aandacht besteed. Merkpositionering brengt daar verandering in. Dit boek focust namelijk volledig op dit binnen de marketingstrategie zo belangrijke onderwerp...
- Technische Bedrijfskunde
- Bedrijfsmanagement MKB (midden-klein bedrijf)
- Automotive & Mobility management
Ondertitel: brug tussen marketing en communicatie
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 340
Merkpositionering is een duidelijke en praktische handleiding over het positioneren van merken. Toegankelijk geschreven en onmisbaar als je wilt werken in marketing- of communicatie.Waarom kiezen voor Merkpositionering?*veel aansprekende en actuele voorbeelden;*aandacht voor theorie én praktijk;*handige ondersteunende website met extra studiemateriaal.Een onderscheidende merkpositie is cruciaal voor ieder bedrijf en iedere organisatie. Die merkpositie vormt namelijk de basis voor alle verder marketingbeslissingen die je neemt. Je zou kunnen zeggen dat merkpositionering de brug is tussen marketing aan de ene kant en communicatie aan de andere kant. Toch wordt er aan dit onderwerp in de meeste marketing- en communicatieboeken maar weinig aandacht besteed. Merkpositionering brengt daar verandering in. Dit boek focust namelijk volledig op dit binnen de marketingstrategie zo belangrijke onderwerp...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
11x bekeken
0x bewaard
Sinds 29 aug. '25
Advertentienummer: m2304997634
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketingampeg in Versterkers | Bas en Gitaarknijpbakken in Gereedschap | Machine-onderdelen en Toebehorenwitgouden ring in Ringenhekwerken gebruikt in Tuinhekken en Hekwerkgrand hotel seizoen 3 in Dvd's | Tv en Seriesmuggen gordijn in Deuren en Horrenkofferbakmat bmw f31 in Automattenwagyu rund in Runderenvan kronenburg in Stickerswaterpomp benzine in Waterpompen