Financieel management voor het MKB€ 15,00
Kenmerken
Conditie
Gelezen
Jaar (oorspr.)
2018
Auteur
Jeske Nederstigt; Theo Poiesz
Productnummer (ISBN)
9789001886844
Beschrijving
Zelf gebruikt voor de opleiding ondernemerschap en retailmanagement. Voor meer boeken van deze opleiding zie mijn andere advertenties. Bij interesse in dit boek of in meerdere boeken stuur me vooraan een berichtje.
Taal: Nederlands; Vlaams
- Psychologisch inzicht in consumentengedrag als basis voor succesvolle marketing;
- bevat de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online koopgedrag en social media;
- met onderwerpen als big data, neuromarketing en onbewust gedrag.
Begrijp de klant: het is de basis voor succesvolle marketing! Consumentengedrag geeft studenten inzicht in het gedrag van de consument en de invloed van zijn (online) omgeving. De belangrijkste drijfveren van consumenten komen aan bod, evenals de wisselwerking tussen marketing en consumentengedrag. Consumentengedrag legt uit hoe een marketeer op basis van deze informatie goed gefundeerde beslissingen kan nemen.
Het boek start met een flowchart waarin de interactie tussen consument, omgeving en marketingaanbod is uitgewerkt. In deze nieuwe editie is vanzelfsprekend aandacht voor de ontwikkelingen en trends op het gebied van online koopgedrag en social media, maar ook voor onderwerpen als big data, neuromarketing, onbewust gedrag en Customer Journey Mapping...
Taal: Nederlands; Vlaams
- Psychologisch inzicht in consumentengedrag als basis voor succesvolle marketing;
- bevat de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online koopgedrag en social media;
- met onderwerpen als big data, neuromarketing en onbewust gedrag.
Begrijp de klant: het is de basis voor succesvolle marketing! Consumentengedrag geeft studenten inzicht in het gedrag van de consument en de invloed van zijn (online) omgeving. De belangrijkste drijfveren van consumenten komen aan bod, evenals de wisselwerking tussen marketing en consumentengedrag. Consumentengedrag legt uit hoe een marketeer op basis van deze informatie goed gefundeerde beslissingen kan nemen.
Het boek start met een flowchart waarin de interactie tussen consument, omgeving en marketingaanbod is uitgewerkt. In deze nieuwe editie is vanzelfsprekend aandacht voor de ontwikkelingen en trends op het gebied van online koopgedrag en social media, maar ook voor onderwerpen als big data, neuromarketing, onbewust gedrag en Customer Journey Mapping...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Best
12x bekeken
0x bewaard
Sinds 30 aug '25
Advertentienummer: m2305391751
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketingconsumentengedrag druk 7grondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegenie s65 in Machines en Bouw | Liften, Steigers en Laddersrijwielbelastingplaatjes in Overige Verzamelenfonteintje in Sanitairpanini 365 robben in Stickers en Plaatjeskinky hair in Uiterlijk | Haarverzorgingpioneer receivers sc in Versterkers en Receiversglasfusing glas in Overige Hobby en Vrije tijdapple watch nijmegen in Smartwatcheslancia delta turbo in Besturingikea eenpersoons slaapbank in Slaapkamer | Slaapbanken