Kenmerken
Conditie
Nieuw
Onderwerp
Economie en Marketing
Jaar (oorspr.)
2023
Auteur
Jako van Slooten; Eldert de Jager
Beschrijving
Boek: Navigeren met KPI-dashboards
Auteur: Eldert de Jager & Jako van Slooten
Uitgever: Noordhoff uitgevers
Staat: nieuw, ongebruikt
1e druk
Taal: Nederlands; Vlaams
- Het KPI-dashboard stelt de sturing van de bedrijfsactiviteiten centraal;- met een dashboard stuur je met zo min mogelijk, maar wel de juiste parameters;- het dashboard zorgt voor gecontroleerd en gebalanceerd navigeren van alle bedrijfsactiviteiten.Met Navigeren met KPI-Dashboards (Eldert de Jager en Jako van Slooten) leren studenten een overzichtelijk KPI-dashboard met relevante prestatie-indicatoren voor alle organisatieonderdelen op te stellen. Het KPI-dashboard staat centraal in de planning en sturing van de bedrijfsactiviteiten, waarbij er met zo min mogelijk, maar wel met de juiste parameters gestuurd wordt. Vanuit de missie en de visie en met behulp van de balanced scorecard worden allereerst de Kritieke Succesfactoren (KSF’s) bepaald. Deze factoren krijgen een plaats in de organisatie met dashboards die onderdeel worden van dagelijkse routines en verbeterplannen. De kernvraag is steeds: “Zie je in één oogopslag waarop actie nodig is?” Navigeren met KPI-Dashboards reikt verder nuttige tips aan voor het analyseren met KPI’s en voor het ontwerpen van ...
Auteur: Eldert de Jager & Jako van Slooten
Uitgever: Noordhoff uitgevers
Staat: nieuw, ongebruikt
1e druk
Taal: Nederlands; Vlaams
- Het KPI-dashboard stelt de sturing van de bedrijfsactiviteiten centraal;- met een dashboard stuur je met zo min mogelijk, maar wel de juiste parameters;- het dashboard zorgt voor gecontroleerd en gebalanceerd navigeren van alle bedrijfsactiviteiten.Met Navigeren met KPI-Dashboards (Eldert de Jager en Jako van Slooten) leren studenten een overzichtelijk KPI-dashboard met relevante prestatie-indicatoren voor alle organisatieonderdelen op te stellen. Het KPI-dashboard staat centraal in de planning en sturing van de bedrijfsactiviteiten, waarbij er met zo min mogelijk, maar wel met de juiste parameters gestuurd wordt. Vanuit de missie en de visie en met behulp van de balanced scorecard worden allereerst de Kritieke Succesfactoren (KSF’s) bepaald. Deze factoren krijgen een plaats in de organisatie met dashboards die onderdeel worden van dagelijkse routines en verbeterplannen. De kernvraag is steeds: “Zie je in één oogopslag waarop actie nodig is?” Navigeren met KPI-Dashboards reikt verder nuttige tips aan voor het analyseren met KPI’s en voor het ontwerpen van ...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Nijmegen
50x bekeken
0x bewaard
Sinds 1 sep '25
Advertentienummer: m2306317555
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketinginfiniti fx35 in Infinitinegerin in Romansplaymobil 6949 in Speelgoed | Playmobilwoonwagen antiek in Antiek | Porseleinfg body in Modelbouw | Radiografisch | Auto'sriviera maison krab in Woonaccessoires | Overigeoud roze trui in Truien en Vestenformica marmer in Tafels | Eettafelsheftruck in Agrarisch | Werktuigenklap telefoon in Mobiele telefoons | Nokia