Kenmerken

Conditie
Zo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)
2011
Auteur
Will Michels; Yara Michels

Beschrijving



Ondertitel: het boek over brandactivation

Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 175

Eigenlijk is het heel eenvoudig. De meeste mensen maken graag iets bijzonders mee. Ze zijn nieuwsgierig, willen alles weten en weinig missen. En delen dat weer graag met anderen. Gemiddeld heeft iedereen zo’n 150 online en offline contacten aan wie ze een bijzonder verhaal kunnen doorgeven. En daarvan kun je als marketeer prima gebruik maken: zorg als merk voor iets opmerkelijks en je bereikt velen en maakt fans! Voorbeelden? De Douwe Egberts burendag of de Ben&Jerry’s ‘givolution’ laten zien dat deze merken meer zijn dan een lekker kopje koffie of romig ijsje.In Focus op fans leer je hoe je zo’n strategie ontwikkelt en uitvoert. Het koppelt daarvoor twee thema’s aan elkaar: ‘brandactivation’ en ‘fanstrategie’. De koppeling van deze twee is een logische. Brandactivation is een aantrekkelijk middel om fans te maken en te houden, en een middel dat niet verzuipt in de overvloed van reclame. Door die overkill moeten mensenfilteren, selecteren, keuzes maken...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Amstelveen
6x bekeken
0x bewaard
Sinds 2 sep '25
Advertentienummer: m2306606409