Ondertitel: het boek over brandactivation
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 175
Eigenlijk is het heel eenvoudig. De meeste mensen maken graag iets bijzonders mee. Ze zijn nieuwsgierig, willen alles weten en weinig missen. En delen dat weer graag met anderen. Gemiddeld heeft iedereen zon 150 online en offline contacten aan wie ze een bijzonder verhaal kunnen doorgeven. En daarvan kun je als marketeer prima gebruik maken: zorg als merk voor iets opmerkelijks en je bereikt velen en maakt fans! Voorbeelden? De Douwe Egberts burendag of de Ben&Jerrys givolution laten zien dat deze merken meer zijn dan een lekker kopje koffie of romig ijsje.In Focus op fans leer je hoe je zon strategie ontwikkelt en uitvoert. Het koppelt daarvoor twee themas aan elkaar: brandactivation en fanstrategie. De koppeling van deze twee is een logische. Brandactivation is een aantrekkelijk middel om fans te maken en te houden, en een middel dat niet verzuipt in de overvloed van reclame. Door die overkill moeten mensenfilteren, selecteren, keuzes maken...