Kenmerken

Conditie
Gelezen
Onderwerp
Economie en Marketing

Beschrijving

Met de eenentwintigste eeuw in zicht proberen ondernemingen hun concurrentiepositie voortdurend te verbeteren. Daarbij is een uitgekiend en slagvaardig marketingbeleid onmisbaar. Achterhaalde principes cn procedures dienen te worden vervangen door nieuwe inzichten en technieken op marketingrebied.

Net als het bedrijfsleven heeft ook het noger onderwiis te maken met voortdurend veranderende behoeften. De vierde diuk van Gro idslagen van de marketing is geheel herzien om de ingrijpende ontwikkelingen in de maatschappij weer te geven, en - op basis van marktonderzoek - optimaal in te spelen ep de wensen en behoeften van het onderwijs. Nederlands meest succesvolle marketing-leerboek is thans zo wel inhoudelijk als didactisch nog beter afgestemd op de zelfstandig lerende student en op de eisen van het beroepenveld.

Het boek is prettig leesbaar, helder gestructureerd en beslissingsgericht. Actuele visies en herkenbare praktijkvoorbeelden laten zien hoe de marketingtheorie en -technieken doeltreffend worden toegepast.
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Berg en Dal
22x bekeken
0x bewaard
Sinds 6 sep '25
Advertentienummer: m2307952905