Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpEconomie en Marketing

Beschrijving

Verstandig denken, infantiel handelen; 10 + 5 sleutels om succesvol in te spelen op de ‘onvoorspelbare’ klant / Paul Postma. Business Contact, Amsterdam, 2e druk, 2004; 157 bladzijden. Marketing wil producten of diensten aan de man brengen en/of aanbieden. De potentiële koper dient eerst geïnteresseerde te raken en daarna klant te worden. In dit afwegingsproces maakt men rationele overwegingen. Het menselijk brein is steeds slimmer, rationeler en deskundiger geworden. In het gedrag van de koper gelden primaire driften; 'feesten, vrijen en frauduleren', zoals de schrijver dit behandelde in een van zijn vorige boeken ('Het nieuwe marketing tijdperk', 1996). Deze paradox in ons brein heeft consequenties in het benaderen van de klant. Dit boek reikt vijftien sleutels aan om klanten voorspelbaarder te maken. De auteur is internationaal marketing-autoriteit en directeur van een marketing-adviesbureau. Een zeer prettig leesbaar boek voor marketeers, commerciële managers en verkopers. Het biedt vele doorzichten en nieuwe invalshoeken die bruikbaar zijn in de commerciële communicatie.
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Katwijk
4x bekeken
0x bewaard
Sinds 6 sep '25
Advertentienummer: m2308240419