Business Development For Dummies€ 7,50
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpManagement
Jaar (oorspr.)2014
AuteurSteven van Belleghem
Beschrijving
Amper gebruikt voor post HBO, kan zeker nog een ronde mee!!
Kijk bij mijn overige advertenties voor nog meer studieboeken.
Ondertitel: de nieuwe principes
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 200
Steven Van Belleghem brengt het standaardwerk over marketing Succesvolle marketing speelt in op een veranderende omgeving en luistert naar de wensen en noden van de klant. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer en als marketeer heb je nood aan een duidelijke handleiding om op deze constante verandering in te spelen. In Marketing. De nieuwe principes biedt Steven Van Belleghem alles wat je moet weten om als marketeer in te spelen op je consument en dit om te zetten in duurzaam succes voor je merk, bedrijf of organisatie. Het resultaat is een helder en toegankelijk basiswerk dat een theoretisch kader combineert met praktische voorbeelden. Marketing. De nieuwe principes is onmisbaar voor studenten marketing en communicatie. Dit handboek is een combinatie van zijn twee vorige boeken ‘De conversation manager’ en ‘De conversation company’.
Kijk bij mijn overige advertenties voor nog meer studieboeken.
Ondertitel: de nieuwe principes
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 200
Steven Van Belleghem brengt het standaardwerk over marketing Succesvolle marketing speelt in op een veranderende omgeving en luistert naar de wensen en noden van de klant. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer en als marketeer heb je nood aan een duidelijke handleiding om op deze constante verandering in te spelen. In Marketing. De nieuwe principes biedt Steven Van Belleghem alles wat je moet weten om als marketeer in te spelen op je consument en dit om te zetten in duurzaam succes voor je merk, bedrijf of organisatie. Het resultaat is een helder en toegankelijk basiswerk dat een theoretisch kader combineert met praktische voorbeelden. Marketing. De nieuwe principes is onmisbaar voor studenten marketing en communicatie. Dit handboek is een combinatie van zijn twee vorige boeken ‘De conversation manager’ en ‘De conversation company’.
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Schagen
6x bekeken
0x bewaard
Sinds 11 sep '25
Advertentienummer: m2309914161
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketingverhuur opslagruimte in Verhuizers en Opslagak 47 goud in Kettinghangersmn wellness in Gezondheidsproducten en Wellnesspeugeot j5 stoelen in Camper-accessoireskolenkacheltje in Kachelsbed tent ikea in Kinderkamer | Stapelbedden en Hoogslapersvervoer box hond in Transportboxenhello kitty in Zonnebrillen en Brillen | Herenhaai knuffel ikea in Speelgoed | Knuffels en Pluchegipsvezelplaat in Isolatie en Afdichting