Babel meisjesschoenen (NIEUW / ONGEBRUIKT)€ 39,95
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpEconomie en Marketing
Beschrijving
Auteur: Floor W.F. van Raaij
Uitgever: Noordhoff Uitgevers B.V.
Nederlandstalig
620 pagina's
Samenvatting
Marketing-communicatiestrategie / reclame, public relations, sponsoring, promoties, direct-marketingcommunicatie, winkelcommunicatie, persoonlijke verkoop, beurzen, tentoonstellingen, geintegreerde communicatie
Recensie(s)
Dit boek is een uitgebreide inleiding in het marketinginstrument promotie als onderdeel van de marketingmix. Het onderwerp wordt zeer goed en uitgebreid besproken. De mediareclame staat daarbij centraal. Daarin wordt onder andere aandacht besteed aan segmentatie van de bepalen van doelgroepen en media. Daarnaast komen ook de andere promotie-instrumenten aan bod. Daarbij wordt onder andere aandacht besteed aan public relations, sponsoring, promotionele activiteiten en direct-marketing. Het boek is één van de betere, zo niet de meest complete Nederlandstalige uitgave op dit terrein. De schrijvers, een praktijkman en een hoogleraar Economische Psychologie vullen elkaar dan ook goed aan. Hoewel het boek bestemd is voor het WO, worden termen goed verklaard en is het ook door een geïnteresseerde leek goed te lezen. Voorzien van literatuurlijst, afkortingenlijst en uitgebreid trefwoordenregister. Uitgevoerd in sobere grijze kaft, met veel fraaie foto-illustraties in kleur.
Uitgever: Noordhoff Uitgevers B.V.
Nederlandstalig
620 pagina's
Samenvatting
Marketing-communicatiestrategie / reclame, public relations, sponsoring, promoties, direct-marketingcommunicatie, winkelcommunicatie, persoonlijke verkoop, beurzen, tentoonstellingen, geintegreerde communicatie
Recensie(s)
Dit boek is een uitgebreide inleiding in het marketinginstrument promotie als onderdeel van de marketingmix. Het onderwerp wordt zeer goed en uitgebreid besproken. De mediareclame staat daarbij centraal. Daarin wordt onder andere aandacht besteed aan segmentatie van de bepalen van doelgroepen en media. Daarnaast komen ook de andere promotie-instrumenten aan bod. Daarbij wordt onder andere aandacht besteed aan public relations, sponsoring, promotionele activiteiten en direct-marketing. Het boek is één van de betere, zo niet de meest complete Nederlandstalige uitgave op dit terrein. De schrijvers, een praktijkman en een hoogleraar Economische Psychologie vullen elkaar dan ook goed aan. Hoewel het boek bestemd is voor het WO, worden termen goed verklaard en is het ook door een geïnteresseerde leek goed te lezen. Voorzien van literatuurlijst, afkortingenlijst en uitgebreid trefwoordenregister. Uitgevoerd in sobere grijze kaft, met veel fraaie foto-illustraties in kleur.
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Assendelft
0x bekeken
0x bewaard
Sinds 13 sep '25
Advertentienummer: m2310646805
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketingplaymobil ridder kasteel in Speelgoed | Playmobilstudio anneloes flair bonded in Broeken en Pantalonslowa renegade 40 in Bergsport en Wandelenking puzzels in Denksport en Puzzelsmetaform in Tafels | Bijzettafelsmotor 250cc in Motoren | Yamahaplattegrond in Kunst | Etsen en Gravurestomos 4tl in Handleidingen en Instructieboekjeskastje met laden in Kasten | Ladekastenbavaria kop en schotel goud in Antiek | Servies los