2 mutsjes Brugse Zot figuur€ 7,89
Kenmerken
Conditie
Nieuw
Onderwerp
Management
Jaar (oorspr.)
2018
Auteur
Nadine Maarhuis; Kees Klomp
Beschrijving
4e druk (2020)
Ondertitel: drijfveren en dilema's van ondernemers in de betekeniseconomie van ondernemers in de betekeniseconomie
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 224
In ‘Pioniers van de nieuwe welvaart’ gaan Kees Klomp en Nadine Maarhuis dieper in op de betekeniseconomie, die alsmaar groeit. Ondernemers als Tony’s Chocolonely, Dopper en De Vegetarische Slager zijn succesvol bij een groot publiek en in alle hoeken van de samenleving is belangstelling voor ondernemers met een maatschappelijke missie.Maar een financieel gezonde business runnen die tegelijk sociale en ecologische meerwaarde creëert is niet altijd gemakkelijk. Welke dilemma’s ervaren de pioniers van de nieuwe welvaart bij het bouwen van hun missiegedreven bedrijven? En hoe tackelen ze die?In dit boek vertellen impactondernemers openhartig over hun pieken en dalen en delen ze de lessen uit hun praktijk. Parallel daaraan schetsen Klomp en Maarhuis de essentiële elementen van de betekeniseconomie. Dit boek is daarom verplichte kost voor beginnende én groeiende pioniers – maar ook voor leiders in gevestigde bedrijven die de oms...
Ondertitel: drijfveren en dilema's van ondernemers in de betekeniseconomie van ondernemers in de betekeniseconomie
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 224
In ‘Pioniers van de nieuwe welvaart’ gaan Kees Klomp en Nadine Maarhuis dieper in op de betekeniseconomie, die alsmaar groeit. Ondernemers als Tony’s Chocolonely, Dopper en De Vegetarische Slager zijn succesvol bij een groot publiek en in alle hoeken van de samenleving is belangstelling voor ondernemers met een maatschappelijke missie.Maar een financieel gezonde business runnen die tegelijk sociale en ecologische meerwaarde creëert is niet altijd gemakkelijk. Welke dilemma’s ervaren de pioniers van de nieuwe welvaart bij het bouwen van hun missiegedreven bedrijven? En hoe tackelen ze die?In dit boek vertellen impactondernemers openhartig over hun pieken en dalen en delen ze de lessen uit hun praktijk. Parallel daaraan schetsen Klomp en Maarhuis de essentiële elementen van de betekeniseconomie. Dit boek is daarom verplichte kost voor beginnende én groeiende pioniers – maar ook voor leiders in gevestigde bedrijven die de oms...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Haarlem
24x bekeken
0x bewaard
Sinds 15 sep '25
Advertentienummer: m2311478574
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketingislamitische kleding in Jurkenlannoo noorwegen in Reisgidsengrijze tegels 60 x 60 in Tegels en Klinkerswatermolen in Modeltreinen | H0slim 250gb in Spelcomputers | Sony PlayStation 3kelvin in Sanitairtv meubel matthias in Kasten | Televisiemeubelsintex jacuzzi zitje in Bubbelbaden en Hottubsart deco vaas glas in Woonaccessoires | Vazenmarklin zwitserland in Modeltreinen | H0