Kenmerken

Conditie
Zo goed als nieuw
Onderwerp
Management
Jaar (oorspr.)
2015
Auteur
Mirjam Broekhoff; Roelof Kooiker; Harm Stumpel

Beschrijving



Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 462

Marktonderzoek

Marktonderzoek is het complete basisboek voor studenten die werken aan een marktonderzoek. Dit boek leert je hoe je zelf een marktonderzoek kunt doen en welke methoden van dataonderzoek en data-analyse je kunt toepassen.

Waarom kiezen voor Marktonderzoek?

  • compleet basisboek over marktonderzoek;
  • bevat veel praktische tips en aanwijzingen;
  • veel extra studie- en oefenmateriaal online.

In Marktonderzoek staat het onderzoeksproces centraal. De relatie tussen opdrachtgever en onderzoeksbureau komt uitgebreid aan bod en er is veel aandacht voor de plaats die het marketingonderzoek inneemt binnen het totale vakgebied. Het boek leert je achtereenvolgens hoe je een onderzoeksplan maakt en hoe je zelf een onderzoek uitvoert. Je krijgt een gedegen uitleg van de relevante marktonderzoektheorie, maar ook praktische tips voor het maken van een vragenlijst en een rapport. Dit maakt het boek heel toegankelijk.

Deze negende editie is geheel geactualiseerd...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Malden
20x bekeken
0x bewaard
Sinds 16 sep '25
Advertentienummer: m2311975169