Kenmerken

Conditie
Nieuw
Onderwerp
Economie en Marketing
Jaar (oorspr.)
2022
Auteur
Greg Hoffman

Beschrijving

Titel: Het emotie-effect - Creatieve leiderschapslessen uit een leven bij Nike
Auteur: Greg Hoffman
ISBN: 9789402711165
Bindwijze: Paperback
Conditie: Nieuw
Nieuwprijs: € 22,99

Omschrijving
Waarom zijn de reclames van Nike (o.a. met Serena Williams, Roger Federer en Cristiano Ronaldo) zo populair, met soms wel meer dan 100 miljoen views op YouTube? Greg Hoffman, de voormalig Chief Marketing Officer van Nike, verklaart in dit boek hun succes: ze stellen de mens boven het product. In Het emotie-effect deelt hij zijn lessen en verhalen over de kracht van creativiteit en storytelling, en laat hij zien dat door het creëren van emotie elk mens creatiever kan worden.

Als Chief Marketing Officer van Nike was Hoffman verantwoordelijk voor het opzetten van de meest iconische campagnes van het bedrijf. Aan de hand van fascinerende anekdotes vertelt hij hoe hij, door sterke emotionele banden te creëren, het bekende merk op de kaart zette.

Levering
Ophalen in Leersum of verzenden.
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Leersum
2x bekeken
0x bewaard
Sinds 20 sep '25
Advertentienummer: m2313366932