Kenmerken

Conditie
Zo goed als nieuw
Onderwerp
Management
Jaar (oorspr.)
2007
Auteur
Cor Hospes

Beschrijving



Ondertitel: nieuwe sluiproutes naar het hart van je klant

Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 132

Mannen in ondergoed langs snelwegen die een lift naar een kledingbedrijf willen. Drollen op straat waarin vlaggetjes met een hotelnaam zijn gestoken. Bedrijven proberen steeds meer op te vallen. Ze gebruiken buzz, viral, ambush, stealth, grassroots en mond-tot-mondreclame - guerrilla-marketing!
Dit boek is de zoektocht van journalist Cor Hospes naar de do's en don'ts van guerrillamarketing. Een onmisbaar boek voor ondernemers, consumenten, reclamemakers en alle andere leken en professionals die wel wat inspiratie kunnen gebruiken!
'Als je het boek ademloos hebt gelezen, leg je het met een zucht terzijde en zeg je tegen jezelf: 'Wat kan marketing toch mooi en simpel zijn, als je de klant maar begrijpt!'- Prof. dr. Cor Molenaar
De serie Marketing & sales update informeert managers, ondernemers en professionals snel en accuraat over actuele marketingconcepten. De boeken zijn helder en toegankelijk geschreven, met veel cases en een eigentijdse en luxe vormgeving.
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Middelharnis
5x bekeken
0x bewaard
Sinds 26 sep '25
Advertentienummer: m2315604614