Kenmerken

Conditie
Zo goed als nieuw
Onderwerp
Management
Jaar (oorspr.)
2010
Auteur
Hermawan Katajaya; Iwan Setlawan; Philip Kotler

Beschrijving



Ondertitel: Vind de klik met je klant

Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 192

Contributors: Sandra Jeurissen; Carla Zijlemaker

In Marketing 3.0 neemt marketinggoeroe Philip Kotler je mee naar het volgende niveau van marketing waar klanten meer zijn dan alleen consumenten.
Klanten kiezen bedrijven en producten tegenwoordig op basis van diepere behoeften,zoals de mogelijkheid om mee te doen, creatief te zijn, deel uit te
maken van een gemeenschap. En uit idealisme. De traditionele marketingmodellen
en – principes sluiten hier niet meer op aan.
Marketing 3.0 laat zien hoe je klanten én medewerkers – die bewuster, actiever
en invloedrijker zijn dan ooit – als integraal onderdeel van je marketing- en
businessstrategie benadert en proactief kunt inzetten. Je leert je marketingstrategieën te vertalen naar de belangrijkste normen en waarden van je doelgroep om zo een onoverbrugbaar concurrentievoordeel te realiseren.
Dit langverwachte boek onthult de toekomst van marketing en laat zien
¬ waarom opvallend veel marketeers blijven hangen in het verleden;
¬ welke vooruitstrevende bedri...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Rotterdam
14x bekeken
0x bewaard
Sinds 4 okt '25
Advertentienummer: m2318256327