De weg van Titus Brandsma - Constant Dölle€ 8,50
Kenmerken
Conditie
Nieuw
Onderwerp
Economie en Marketing
Auteur
Heath
Beschrijving
Iedereen ken de reclameslogan ‘Douwe Egberts koffie, lekkere koffie’. En als je aan bier denkt, denken veel mensen aan ‘Heerlijk, Helder, Heineken’. Slogans die al meer dan 20 jaar meegaan. Hoe komt het dat deze slogans blijven hangen en dat je andere alweer na vijf minuten vergeten bent?
De auteurs van De plakfactor hebben zich die vraag ook gesteld en kwamen tot de conclusie dat een boodschap aan bepaalde factoren moet voldoen: simpel, onverwacht, concreet, het moet refereren naar iets bekends en het moet emoties oproepen. Het boek bevat vele voorbeelden waarin ze deze principes uitleggen. De oefeningen in het boek laten zien hoe je een niet p(l)akkende tekst om kunt zetten naar een tekst die de boodschap wél overbrengt. The Tipping Point voor iedereen die geïnteresseerd is in communicatie! Chip Heath is professor Organisatiegedrag op Stanford University. Dan Heath is onderzoeker geweest bij Harvard Business School, is oprichter van Thinkwell, een innovatieve uitgever van studieboeken en is consultant bij Duke Corporate Education.
Paperback, uitgeverij Lev,, 2015, 253 pagina’s. Omgelezen en als nieuw. Mooi exemplaar!
Verzendkosten: € 4,20
Meer = Minder. Bestel meer van onze boeken, betaal minder verzendkosten!
De auteurs van De plakfactor hebben zich die vraag ook gesteld en kwamen tot de conclusie dat een boodschap aan bepaalde factoren moet voldoen: simpel, onverwacht, concreet, het moet refereren naar iets bekends en het moet emoties oproepen. Het boek bevat vele voorbeelden waarin ze deze principes uitleggen. De oefeningen in het boek laten zien hoe je een niet p(l)akkende tekst om kunt zetten naar een tekst die de boodschap wél overbrengt. The Tipping Point voor iedereen die geïnteresseerd is in communicatie! Chip Heath is professor Organisatiegedrag op Stanford University. Dan Heath is onderzoeker geweest bij Harvard Business School, is oprichter van Thinkwell, een innovatieve uitgever van studieboeken en is consultant bij Duke Corporate Education.
Paperback, uitgeverij Lev,, 2015, 253 pagina’s. Omgelezen en als nieuw. Mooi exemplaar!
Verzendkosten: € 4,20
Meer = Minder. Bestel meer van onze boeken, betaal minder verzendkosten!
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Wijchen
11x bekeken
0x bewaard
Sinds 13 okt '25
Advertentienummer: m2321862173
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketingspanje alicante in Buitenlandsolido cadillac 43 in Modelauto's | 1:43dekkers jas in Jassen | Zomerlijst 80x120 in Woonaccessoires | Lijstenblauwe gordels in Interieur en Bekledinglammycoat in Jassen | Winterquad deventer in Brommobielen en Scootmobielenantieke commode marmer in Antiek | Meubels | Kastenh&m broek in Kinderkleding | Kinder-kledingpakkettenrivas in Esoterie en Spiritualiteit