GEWASSEN VLEES - historische roman van Thomas Rosenboom€ 8,00
Kenmerken
Conditie
Nieuw
Onderwerp
Economie en Marketing
Beschrijving
aangeboden door CDJK 2GL
MARKETING
Eelko Huizingh
"Marketing" bespreekt de basisbeginselen van moderne marketing en staat onder meer stil bij een aantal recente ontwikkelingen en hun gevolgen voor marketing.
Voorbeelden hiervan zijn de verschuiving van producten naar diensten,transacties naar relaties en concurrent naar "concullega",en uiteraard de opkomst van internet.
Het boek Marketing integreert deze ontwikkelingen met de theorie van de klassieke marketing.
Dit betekent dat naast de klassieke marktinstrumenten (de vier P' s) ook veel ruimte is voor onderwerpen zoals het verstevigen van de band met de klant, het op de markt brengen van innovaties, het meetbaar maken van marketingprestaties en het gebruik van ICT in het contact met klanten.
Bovendien wordt ruime aandacht geschonken aan dienstenmarketing, business-to-business marketing en internationale marketing.
Het boek "Marketing" is bovenal een inleidende titel. Het boek biedt op een zeer toegankelijke manier een breed inzicht in alle voor de moderne marketing relevante onderwerpen, waarbij ook expliciet wordt stilgestaan bij de relaties met andere bedrijfsfuncties.
Inhoud:
Voorwoord
Belang van marketing -Waarom marketing?
- De klant centraal
Zaken doen in de 21ste eeuw - Wat verandert er?
- De omgeving in beweging
- Marketing in beweging
Naar effectief marketingbeleid - Wat willen we?
- Ondernemingsstrategie
- Marketingstrategie
Marktanalyse - Wat weten we?
- Klantgedrag
- Marktinformatie en marktonderzoek
Instrumenten voor marketing - Wat kunnen we?
- Instrument: product
- Instrument: prijs - Instrument: communicatie
- Instrument: distributie
- Klantcontact via ICT
- Invulling marketingbeleid
- Hoe doen we het?
- Een hechte band met de klant
- Steeds weer innoveren
- Marketing is investeren
- Meetbaar marketingbeleid
- Vormen van marketing
- Welke bijzondere toepassingen kennen we?
- Dienstenmarketing
- Business-to-business marketing
- Internationale marketing
Noten
Index
Uitg. Academic Service
Gebonden, hardcover, 722 pagina's
In NIEUWSTAAT
Wordt verstuurd na ontvangst betaling.
Kan ook worden opgehaald
MARKETING
Eelko Huizingh
"Marketing" bespreekt de basisbeginselen van moderne marketing en staat onder meer stil bij een aantal recente ontwikkelingen en hun gevolgen voor marketing.
Voorbeelden hiervan zijn de verschuiving van producten naar diensten,transacties naar relaties en concurrent naar "concullega",en uiteraard de opkomst van internet.
Het boek Marketing integreert deze ontwikkelingen met de theorie van de klassieke marketing.
Dit betekent dat naast de klassieke marktinstrumenten (de vier P' s) ook veel ruimte is voor onderwerpen zoals het verstevigen van de band met de klant, het op de markt brengen van innovaties, het meetbaar maken van marketingprestaties en het gebruik van ICT in het contact met klanten.
Bovendien wordt ruime aandacht geschonken aan dienstenmarketing, business-to-business marketing en internationale marketing.
Het boek "Marketing" is bovenal een inleidende titel. Het boek biedt op een zeer toegankelijke manier een breed inzicht in alle voor de moderne marketing relevante onderwerpen, waarbij ook expliciet wordt stilgestaan bij de relaties met andere bedrijfsfuncties.
Inhoud:
Voorwoord
Belang van marketing -Waarom marketing?
- De klant centraal
Zaken doen in de 21ste eeuw - Wat verandert er?
- De omgeving in beweging
- Marketing in beweging
Naar effectief marketingbeleid - Wat willen we?
- Ondernemingsstrategie
- Marketingstrategie
Marktanalyse - Wat weten we?
- Klantgedrag
- Marktinformatie en marktonderzoek
Instrumenten voor marketing - Wat kunnen we?
- Instrument: product
- Instrument: prijs - Instrument: communicatie
- Instrument: distributie
- Klantcontact via ICT
- Invulling marketingbeleid
- Hoe doen we het?
- Een hechte band met de klant
- Steeds weer innoveren
- Marketing is investeren
- Meetbaar marketingbeleid
- Vormen van marketing
- Welke bijzondere toepassingen kennen we?
- Dienstenmarketing
- Business-to-business marketing
- Internationale marketing
Noten
Index
Uitg. Academic Service
Gebonden, hardcover, 722 pagina's
In NIEUWSTAAT
Wordt verstuurd na ontvangst betaling.
Kan ook worden opgehaald
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Schoonhoven
11x bekeken
0x bewaard
Sinds 25 okt '25
Advertentienummer: m2326366937
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketingreverchon in Antiek | Speelgoedcabriokap in Sloepenpip studio etagere in Woonaccessoires | Etagèrestone barker silk in Jurkengemini in Dj-sets en Draaitafelsafrikaans hoofd in Kunst | Beelden en Houtsnijwerkenaandrukroller in Gereedschap | Handgereedschapseat fr in Wieldoppentreklamp in Antiek | Lampenyamaha velgen in Onderdelen | Yamaha