Kenmerken

Conditie
Zo goed als nieuw
Onderwerp
Management
Jaar (oorspr.)
2013
Auteur
Caroline van Beekhoff; Carin Frijters

Beschrijving

Ondertitel: kansen voor het fysieke winkelspel in 2020

Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 275

Contributors: Femke Cuijpers; Conny Taheij

Nu al 2de druk van Prikkel de Koopknop! Met geactualiseerde informatie en nieuwe inspirerende cases uit de praktijk.Internet of niet: de winkel in het straatbeeld zal altijd blijven bestaan. Maar de spelregels veranderen wel in een rap tempo. De consument heeft hoge eisen en weinig tijd. Winkelen moet vooral relevant zijn en weer een feestje worden. Aan de retailer de taak om dat te bieden en de slingers op te hangen. Consumenten blijken zeer goed te prikkelen en zelfs een zogeheten koopknop te bezitten. Verleiden, verkopen en verbinden, daar gaat 'Prikkel de Koopknop' over. Zodat je omzet kunt blijven omarmen. Ook in deze concurrerende markt.Alles komt aan bod: van klant en concept, tot retailstyling en retailmerchandise, en auteur Carin Frijters legt duidelijk uit wat de wenselijke stappen zijn. Met veel inspirerende voorbeelden en nieuwe tactieken om de consument te prikkelen, door de juiste inzet van retailtechnologie, instore communi...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Rotterdam
6x bekeken
0x bewaard
Sinds 28 okt '25
Advertentienummer: m2327528623