Kenmerken
Conditie
Zo goed als nieuw
Onderwerp
Management
Jaar (oorspr.)
2013
Auteur
Caroline van Beekhoff; Carin Frijters
Beschrijving
Ondertitel: kansen voor het fysieke winkelspel in 2020
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 275
Contributors: Femke Cuijpers; Conny Taheij
Nu al 2de druk van Prikkel de Koopknop! Met geactualiseerde informatie en nieuwe inspirerende cases uit de praktijk.Internet of niet: de winkel in het straatbeeld zal altijd blijven bestaan. Maar de spelregels veranderen wel in een rap tempo. De consument heeft hoge eisen en weinig tijd. Winkelen moet vooral relevant zijn en weer een feestje worden. Aan de retailer de taak om dat te bieden en de slingers op te hangen. Consumenten blijken zeer goed te prikkelen en zelfs een zogeheten koopknop te bezitten. Verleiden, verkopen en verbinden, daar gaat 'Prikkel de Koopknop' over. Zodat je omzet kunt blijven omarmen. Ook in deze concurrerende markt.Alles komt aan bod: van klant en concept, tot retailstyling en retailmerchandise, en auteur Carin Frijters legt duidelijk uit wat de wenselijke stappen zijn. Met veel inspirerende voorbeelden en nieuwe tactieken om de consument te prikkelen, door de juiste inzet van retailtechnologie, instore communi...
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 275
Contributors: Femke Cuijpers; Conny Taheij
Nu al 2de druk van Prikkel de Koopknop! Met geactualiseerde informatie en nieuwe inspirerende cases uit de praktijk.Internet of niet: de winkel in het straatbeeld zal altijd blijven bestaan. Maar de spelregels veranderen wel in een rap tempo. De consument heeft hoge eisen en weinig tijd. Winkelen moet vooral relevant zijn en weer een feestje worden. Aan de retailer de taak om dat te bieden en de slingers op te hangen. Consumenten blijken zeer goed te prikkelen en zelfs een zogeheten koopknop te bezitten. Verleiden, verkopen en verbinden, daar gaat 'Prikkel de Koopknop' over. Zodat je omzet kunt blijven omarmen. Ook in deze concurrerende markt.Alles komt aan bod: van klant en concept, tot retailstyling en retailmerchandise, en auteur Carin Frijters legt duidelijk uit wat de wenselijke stappen zijn. Met veel inspirerende voorbeelden en nieuwe tactieken om de consument te prikkelen, door de juiste inzet van retailtechnologie, instore communi...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Rotterdam
6x bekeken
0x bewaard
Sinds 28 okt '25
Advertentienummer: m2327528623
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketingolympia traveller in Typemachinesvrieland design in Lampen | Tafellampenuponor gereedschap in Gereedschap | Handgereedschap290 in Postzegels | Nederlandrockbox bold xs in Luidsprekerssesamstraat ernie in Sleutelhangerspip servies lovebirds in Keuken | Serviesapollo in Speelgoedhema nachthemd in Kinderkleding | Maat 134stalen velgen saab in Overige Auto-onderdelen