Reclame, psychologie en televisie

Bieden
Verzenden
Verzenden voor € 2,30
100sinds 7 mei. '24, 20:59
Deel via
of

Kenmerken

ConditieGelezen

Beschrijving

AO-reeks boekje 1143, 1966, 16 bladzijden, verzendkosten 2,30, bod kk

Het logo van de STER is met ingang van 2 januari 1967 het teken dat de reclame officieel zijn intrede heeft gedaan in de Nederlandse televisie.

Aangezien een producent 'die reclame wil maken' er het grootst mogelijke belang bij heeft, een maximaal aantal mogelijke kopers van zijn produkt of dienst te bereiken, hebben over de hele wereld alle reclamemakers zeer snel de geweldige betekenis ingezien van het 'vér-kijken' als middel om de grote massa der consumenten hun verkoopboodschappen te bezorgen. Nog nooit tevoren was men in de gelegenheid met één enkel communicatiemiddel op zo indringende wijze zulke grote aantallen mensen gelijktijdig te beïnvloeden. Nog nooit tevoren ook was er een communicatiemiddel dat via de beide zintuigen, het oor en het oog, zulke massale menigten kan bereiken. De televisie heeft hen, die in de reclame hun professie hebben gezocht, geplaatst voor geheel nieuwe problemen, ook al blijft de basis eender.
Advertentienummer: m2112651443