Guy van Liemt - Marketingcommunicatie in 14 stappen€ 20,00
Jochum de Graaf - Het mediaboek
90sinds 26 mei. '25, 21:05
€ 5,00
Verzenden
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2012
AuteurJochum de Graaf; Stephan Steinmetz
Beschrijving
Ondertitel: hoe kom je in de media?
Taal: Nederlands; Vlaams
Vijf miljoen Nederlandse websites met samen 350 miljoen webpagina's vragen non-stop, 24 uur per dag, zeven dagen per week, om aandacht. Via de kabel bereiken gemiddeld 35 televisiezenders de huiskamer, waarvan een stuk of tien Nederlandstalig. Het aanbod van radiozenders (landelijk, regionaal, lokaal) is overstelpend. Op sociale media als Facebook, Twitter en Hyves maken miljoenen Nederlanders gewag van hun belevenissen, vaak van persoonlijke aard en bedoeld voor vrienden, soms van publieke aard met het oogmerk een breed publiek te informeren. En dan zijn er altijd nog vijf, zes landelijk verspreide kranten, een stuk of twintig regionale dagbladen, vijfhonderd nieuwsbladen en duizenden magazines en tijdschriften.
Media zijn er altijd, overal en alom. Niet alleen zijn het er veel, ze zijn ook voortdurend aan verandering onderhevig. De komst van internet heeft de mediawereld compleet op zijn kop gezet, en de gevolgen van de digitale revolutie zijn nog lang niet uitgewoed...
Advertentienummer: m2272448148
Populaire zoektermen
taschen in Film, Tv en MediaFilm, Tv en Media in Boekenspeelfilm encyclopedie in Film, Tv en Mediafilm peter r de vriesgraaf van monte cristo in Boekenmedia en publiekde media explosie druk 5film artfilm art an introductioneeuwig zingen de bossen film netflixrode sneeuw in december filmholland onder het hakenkruis filmdumas graaf in Boekenmargriet graaf in Boekengeleenharry potter deel 4accu union switchopel manta ascooter schiedam in Fietsen en Brommerspaolo cognetti de acht bergen in Boekenhutschenreuther schaalahrend 180tekno spronsen in 1:50brandstofpomp in Scooters