Het verboden boek 9789046707265 Ewoud Kieft€ 12,45
ISO/IEC 20000 / ITSM Library 9789087535858 Leo van Selm
€ 29,20
Verzenden
10sinds 4 sep. '24, 16:59
Kenmerken
AuteurLeo van Selm
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789087535858
Jaar (oorspr.)2012
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: ISO/IEC 20000 / ITSM Library
Auteur: Leo van Selm
ISBN: 9789087535858
Conditie: Echt gebruikt
Note: This book is available in several languages: Dutch, Chinese, Brazilian Portuguese, English, German, French, Spanish.
* Dit boek gaat over de (NEN)ISO/IEC 20000 standaard, de internationale standaard voor IT-servicemanagement. Het gaat in op de doelstellingen en de basisconcepten van deze standaard die voortbouwen op de principes van kwaliteitsmanagement.
* Het geeft een toelichting over de processen en functies van IT servicemanagement die door specialisten van over de gehele wereld als de belangrijkste worden aangemerkt.
* Dit boek beschrijft de belangrijkste bouwstenen van de standaard, die kunnen worden toegepast in combinatie met iedere methode of best practice op het gebied van IT service management, zoals ITIL maar ook andere.
* Dit boek legt uit aan welke voorwaarden een organisatie moet voldoen om in aanmerking te komen voor een ISO/IEC 20000 accreditatie.
* Aan het eind van het boek is een ISO/IEC 20000 Foundation voorbeeldexamen (EXIN) opgenomen.
* Dit boek is verkrijgbaar in de volgende talen: Engels, Duits, Japans, Nederlands, Spaans, Braziliaans-Portugees.
Titel: ISO/IEC 20000 / ITSM Library
Auteur: Leo van Selm
ISBN: 9789087535858
Conditie: Echt gebruikt
Note: This book is available in several languages: Dutch, Chinese, Brazilian Portuguese, English, German, French, Spanish.
* Dit boek gaat over de (NEN)ISO/IEC 20000 standaard, de internationale standaard voor IT-servicemanagement. Het gaat in op de doelstellingen en de basisconcepten van deze standaard die voortbouwen op de principes van kwaliteitsmanagement.
* Het geeft een toelichting over de processen en functies van IT servicemanagement die door specialisten van over de gehele wereld als de belangrijkste worden aangemerkt.
* Dit boek beschrijft de belangrijkste bouwstenen van de standaard, die kunnen worden toegepast in combinatie met iedere methode of best practice op het gebied van IT service management, zoals ITIL maar ook andere.
* Dit boek legt uit aan welke voorwaarden een organisatie moet voldoen om in aanmerking te komen voor een ISO/IEC 20000 accreditatie.
* Aan het eind van het boek is een ISO/IEC 20000 Foundation voorbeeldexamen (EXIN) opgenomen.
* Dit boek is verkrijgbaar in de volgende talen: Engels, Duits, Japans, Nederlands, Spaans, Braziliaans-Portugees.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1505313572
Populaire zoektermen
gratis ophalen computerwordpress in Informatica, ComputerInformatica, Computer in Boekenhardware in Informatica, Computercomputer voor dummiesinformatica en computer in Schoolboeken1 euro in Informatica, Computeracademic service in Informatica, Computerleo fijen boekenthe midnight libraryleo in Kleutersthe midnight library in Boekenleo bormans in Boekenleo timmers in Boekenkraan uitstortgootsteen in Sanitaircustom bobberdali 104foute ski jas in Wintersportkledingvintage wanddecoratierose is a rose serviestoycloudhoogglans dressoir met spiegel in Dressoirslamulux kleuren in Huis en Inrichtingmiedema in Boeken