Emotionele gezondheid 9789021587004 T. Goleman-Bennett€ 15,90
De kleine ITIL 2011 9789058754509 Louk Peters
€ 17,85
Verzenden
10sinds 6 feb. '25, 10:29
Kenmerken
AuteurLouk Peters
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789058754509
Jaar (oorspr.)2016
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: De kleine ITIL 2011
Auteur: Louk Peters
ISBN: 9789058754509
Conditie: Echt gebruikt
ITIL in praktisch formaat en binnen handbereikIn De kleine ITIL versie 2011 worden de vijf kernboeken van ITIL© kort en krachtig samengevat voor degene die vooral met ITIL wil en moet werken.Het boekje is praktisch van opzet, geschikt als examenboek en bevat informatie die meteen toepasbaar is in de dagelijkse praktijk van deIT-serviceorganisatie. In deze nieuwe uitgave is de officiële editie van ITIL uit 2011 verwerkt en aangevuld met de laatste inzichten.In mei 2007 is een nieuwe versie van de Information Technology Infrastructure Library (ITIL) uitgekomen. In 2011 verscheen daarvan een update. Deze setvan best practices voor IT servicemanagement is aangepast aan de eisen van deze tijd. In deze ITIL-versie 2011 zijn de nieuwe kernboeken gebaseerdop de vijf stadia van de servicelevenscyclus van ITIL:* Service Strategy* Service Design* Service Transition* Service Operation* Continuous Service ImprovementLouk Peters, Paul Wu, Jeroen Moolhuijsen en Eppo Luppes zijn werkzaam bij KPN Consulting en hebben als trainer c.q. consultant hun sporen verdiend inhet werkveld van IT Servicemanagement. Maarten Bordewijk schreef mee vanuit Bordewijk Training & Advies.
Titel: De kleine ITIL 2011
Auteur: Louk Peters
ISBN: 9789058754509
Conditie: Echt gebruikt
ITIL in praktisch formaat en binnen handbereikIn De kleine ITIL versie 2011 worden de vijf kernboeken van ITIL© kort en krachtig samengevat voor degene die vooral met ITIL wil en moet werken.Het boekje is praktisch van opzet, geschikt als examenboek en bevat informatie die meteen toepasbaar is in de dagelijkse praktijk van deIT-serviceorganisatie. In deze nieuwe uitgave is de officiële editie van ITIL uit 2011 verwerkt en aangevuld met de laatste inzichten.In mei 2007 is een nieuwe versie van de Information Technology Infrastructure Library (ITIL) uitgekomen. In 2011 verscheen daarvan een update. Deze setvan best practices voor IT servicemanagement is aangepast aan de eisen van deze tijd. In deze ITIL-versie 2011 zijn de nieuwe kernboeken gebaseerdop de vijf stadia van de servicelevenscyclus van ITIL:* Service Strategy* Service Design* Service Transition* Service Operation* Continuous Service ImprovementLouk Peters, Paul Wu, Jeroen Moolhuijsen en Eppo Luppes zijn werkzaam bij KPN Consulting en hebben als trainer c.q. consultant hun sporen verdiend inhet werkveld van IT Servicemanagement. Maarten Bordewijk schreef mee vanuit Bordewijk Training & Advies.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1510616928
Populaire zoektermen
gratis ophalen computerkleine bosatlaskleine winkler prinswelterusten kleine beerde kleine kapiteinitil v4 boekkleine pluiskleine taartjes boekde kleine prinsde kleine kerstman in Boeken2 kleine kleutertjeskleine ijsbeerhet kleine huis op de prairie boekenellis peterswajang pop in Antiek en Kunst7 pk buitenboordmotor in Watersport en Botenhousingzanussi inbouw oven met kookplaatbecca fitzpatricklemniscaat sieraadkisbee cilinderdsquared hakkentheophile patachou in Kinderen en Baby'svolvo 740 carburateur