Emotionele gezondheid 9789021587004 T. Goleman-Bennett€ 15,90
Foundations van ITIL V3 / Best practice 9789087530563
€ 7,20
Verzenden
00sinds 22 mar. '25, 07:50
Kenmerken
Auteur
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789087530563
Jaar (oorspr.)2014
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Foundations van ITIL V3 / Best practice
ISBN: 9789087530563
Conditie: Als nieuw
Note: This book is available in several languages: Dutch, English, French, Spanish.
Het best verkochte handboek over ITIL
Dit boek is, met zijn voorgaande edities, al jaren het toonaangevende boek over ITIL. Het boek heeft zijn plaats verdiend bij de vele experts die zich bezighouden met de implementatie van best practices op het gebied van IT-servicemanagement, bij ITIL-trainingen, in het MBO en HBO, enz.
Deze versie van sluit aan op ITIL V3. Het boek is net als de vorige edities bondig geschreven, maar dit neemt niet weg dat alle aspecten van ITIL V3 aan bod komen:
de levenscyclusbenadering van ITIL V3 wordt uitvoerig behandeld. En allen die bekend zijn met ITIL V2, zullen blij zijn dat in deze editie de processen apart worden behandeld. De lezer kan hierdoor gemakkelijk de processen eruit lichten die voor hem of haar belangrijk zijn, in zijn dagelijks werk of in een opleiding of training.
Hoofdindeling van dit boek:
DEEL 1: De ITIL Servicelvenscyclus
*De servicelevenscyclus: concept en overzicht
*Levenscyclusfase: Servicestrategie
*Levenscyclusfase: Service-ontwerp
*Levenscyclusfase: Servicetransitie
*Levenscyclusfase: Serviceproductie
*Levenscyclusfase: Continue serviceverbetering
DEEL 2: Functies en processen
*Inleiding functies en processen
*Functies en processen in Servicestrategie
*Functies en processen in Service-ontwerp
*Functies en processen in Servicetransitie
*Functie en processen in Serviceproductie
*Functies en processen in Continue serviceverbetering
Reacties op vorige edities van dit boek:
"....als je op zoek bent naar het beste ITIL-introductieboek op de markt, zoek dan niet verder."
"....dit boek zou door alle IT-professionals gelezen moeten worden."
"....geen enkel boek heb ik meer aanbevolen dan dit boek. Het versterkt het begrip van de core ITIL-boeken....leest gemakkelijk weg....geen poespas.... dit is zonder enige twijfel het beste IT-servicemangementboek."
"..... complimenten voor de heldere tekst, prima leesbaar met goede figuren - het maakt ITIL een stuk toegankelijker."
This new title looks at Good Practices as described in the ITIL V3 upgrade. Focusing on the Lifecycle approach, this new publication covers, the following steps in detail:
* Service Strategy
* Service Design
* Service Operation
* Service Transition
* Continual Service Improvement
French, Spanish, German, Italian and English also available. Japanese Spring 2009
Titel: Foundations van ITIL V3 / Best practice
ISBN: 9789087530563
Conditie: Als nieuw
Note: This book is available in several languages: Dutch, English, French, Spanish.
Het best verkochte handboek over ITIL
Dit boek is, met zijn voorgaande edities, al jaren het toonaangevende boek over ITIL. Het boek heeft zijn plaats verdiend bij de vele experts die zich bezighouden met de implementatie van best practices op het gebied van IT-servicemanagement, bij ITIL-trainingen, in het MBO en HBO, enz.
Deze versie van sluit aan op ITIL V3. Het boek is net als de vorige edities bondig geschreven, maar dit neemt niet weg dat alle aspecten van ITIL V3 aan bod komen:
de levenscyclusbenadering van ITIL V3 wordt uitvoerig behandeld. En allen die bekend zijn met ITIL V2, zullen blij zijn dat in deze editie de processen apart worden behandeld. De lezer kan hierdoor gemakkelijk de processen eruit lichten die voor hem of haar belangrijk zijn, in zijn dagelijks werk of in een opleiding of training.
Hoofdindeling van dit boek:
DEEL 1: De ITIL Servicelvenscyclus
*De servicelevenscyclus: concept en overzicht
*Levenscyclusfase: Servicestrategie
*Levenscyclusfase: Service-ontwerp
*Levenscyclusfase: Servicetransitie
*Levenscyclusfase: Serviceproductie
*Levenscyclusfase: Continue serviceverbetering
DEEL 2: Functies en processen
*Inleiding functies en processen
*Functies en processen in Servicestrategie
*Functies en processen in Service-ontwerp
*Functies en processen in Servicetransitie
*Functie en processen in Serviceproductie
*Functies en processen in Continue serviceverbetering
Reacties op vorige edities van dit boek:
"....als je op zoek bent naar het beste ITIL-introductieboek op de markt, zoek dan niet verder."
"....dit boek zou door alle IT-professionals gelezen moeten worden."
"....geen enkel boek heb ik meer aanbevolen dan dit boek. Het versterkt het begrip van de core ITIL-boeken....leest gemakkelijk weg....geen poespas.... dit is zonder enige twijfel het beste IT-servicemangementboek."
"..... complimenten voor de heldere tekst, prima leesbaar met goede figuren - het maakt ITIL een stuk toegankelijker."
This new title looks at Good Practices as described in the ITIL V3 upgrade. Focusing on the Lifecycle approach, this new publication covers, the following steps in detail:
* Service Strategy
* Service Design
* Service Operation
* Service Transition
* Continual Service Improvement
French, Spanish, German, Italian and English also available. Japanese Spring 2009
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1512008410
Populaire zoektermen
gratis ophalen computerfoundations of astrophysicsitil v4 boekintroduction to the practice of statisticsgood practice 2.0 checkbookevidence based practice voor paramedicitherapeutic exercise foundations and techniqueswordpress in Informatica, ComputerInformatica, Computer in Boekenhardware in Informatica, Computercomputer voor dummiesinformatica en computer in Schoolboeken1 euro in Informatica, Computeracademic service in Informatica, Computernepleerzware breekhamertweedehands liergt crossfietsrenault twingo 2005 benzinediddl spelaccu voor nissan micramica plantenstandaardnog vele jaren hans korteweghuishoud trap in Ladders en Trappen