Het verboden boek 9789046707265 Ewoud Kieft€ 12,45
IT-servicemanagement op basis van ITIL® 2011 editie / 2011
€ 10,00
Verzenden
00sinds 30 apr. '25, 19:45
Kenmerken
AuteurPierre Bernard
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789087538019
Jaar (oorspr.)2013
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: IT-servicemanagement op basis van ITIL® 2011 editie / 2011 Editie
Auteur: Pierre Bernard
ISBN: 9789087538019
Conditie: Beetje gebruikt
De vorige drukken van dit boek zijn al jaren de meest toonaangevende publicatie op het gebied van ITIL. Vanaf de eerste druk in 1999 is dit oorspronkelijk in het Nederlands verschenen boek in opeenvolgende versies telkens verbeterd en vervolgens in vele talen vertaald. Door de input van vele ITSM-experts van over de hele wereld heeft dit boek zijn gezaghebbende positie verworven. Aanvankelijk bij de vele ITSM-experts en daarna vooral bij iedereen die behoefte had aan een betrouwbaar en helder geschreven leerboek ten behoeve van ITIL-trainingen en bij IT-opleidingen in HBO, MBO (België: secundair en hoger onderwijs), enz.
De veranderingen die ITIL heeft ondergaan in de 2011-Editie zijn volledig verwerkt in deze uitgave. Lezers zullen ontdekken dat deze uitgave niet alleen alle belangrijke aspecten van ITIL 2011 editie behandelt, maar dat het vooral ook een zeer onmisbaar leerboek is voor iedereen die zich wil voorbereiden op het ITIL Foundation-examen, vanwege de duidelijke structuur en heldere schrijfwijze. Daarnaast is het boek ook geschikt als leerboek ter voorbereiding op het ITIL Intermediate examen.
Vanzelfsprekend wordt een heldere uitleg gegeven over de ITIL levenscyclus (life cycle):
*Levenscyclus fase: Servicestrategie
*Levenscyclus fase: Serviceontwerp
*Levenscyclus fase: Servicetransitie
*Levenscyclus fase: Serviceproductie
*Levenscyclus fase: Continue Serviceverbetering
Nieuw ten opzichte van de vorige druk van ITIL (op basis van ITIL versie 3) zijn de processen voor strategiemanagement en klantrelatiebeheer. Ook de andere nieuwe en gewijzigde concepten van ITIL 2011 Editie komen in dit boek aan bod. Dit betekent dat lezers daardoor toegang hebben tot al die begrippen en concepten, die een spilfunctie vervullen in de dagelijkse activiteiten op het gebied van IT-servicemanagement. In een aparte bijlage worden de verschillen tussen ITILv3 en ITIL 2011 Editie toegelicht.
Bij dit boek is separaat (gratis, via internet) verkrijgbaar:
*een Glossary (verklarende woordenlijst) met daarin de Nederlandstalige en Engelstalige ITIL-termen en de bijbehorende definitie
*alle afbeeldingen in het boek, in Powerpoint formaat.
http://www.vanharen.net/9789087538019/IT-servicemanagement_op_basis_van_ITIL®_2011_Editie_(dutch_version)?filter_name=8019
Klik op de knop Training Material bij het boek op onze website.
Titel: IT-servicemanagement op basis van ITIL® 2011 editie / 2011 Editie
Auteur: Pierre Bernard
ISBN: 9789087538019
Conditie: Beetje gebruikt
De vorige drukken van dit boek zijn al jaren de meest toonaangevende publicatie op het gebied van ITIL. Vanaf de eerste druk in 1999 is dit oorspronkelijk in het Nederlands verschenen boek in opeenvolgende versies telkens verbeterd en vervolgens in vele talen vertaald. Door de input van vele ITSM-experts van over de hele wereld heeft dit boek zijn gezaghebbende positie verworven. Aanvankelijk bij de vele ITSM-experts en daarna vooral bij iedereen die behoefte had aan een betrouwbaar en helder geschreven leerboek ten behoeve van ITIL-trainingen en bij IT-opleidingen in HBO, MBO (België: secundair en hoger onderwijs), enz.
De veranderingen die ITIL heeft ondergaan in de 2011-Editie zijn volledig verwerkt in deze uitgave. Lezers zullen ontdekken dat deze uitgave niet alleen alle belangrijke aspecten van ITIL 2011 editie behandelt, maar dat het vooral ook een zeer onmisbaar leerboek is voor iedereen die zich wil voorbereiden op het ITIL Foundation-examen, vanwege de duidelijke structuur en heldere schrijfwijze. Daarnaast is het boek ook geschikt als leerboek ter voorbereiding op het ITIL Intermediate examen.
Vanzelfsprekend wordt een heldere uitleg gegeven over de ITIL levenscyclus (life cycle):
*Levenscyclus fase: Servicestrategie
*Levenscyclus fase: Serviceontwerp
*Levenscyclus fase: Servicetransitie
*Levenscyclus fase: Serviceproductie
*Levenscyclus fase: Continue Serviceverbetering
Nieuw ten opzichte van de vorige druk van ITIL (op basis van ITIL versie 3) zijn de processen voor strategiemanagement en klantrelatiebeheer. Ook de andere nieuwe en gewijzigde concepten van ITIL 2011 Editie komen in dit boek aan bod. Dit betekent dat lezers daardoor toegang hebben tot al die begrippen en concepten, die een spilfunctie vervullen in de dagelijkse activiteiten op het gebied van IT-servicemanagement. In een aparte bijlage worden de verschillen tussen ITILv3 en ITIL 2011 Editie toegelicht.
Bij dit boek is separaat (gratis, via internet) verkrijgbaar:
*een Glossary (verklarende woordenlijst) met daarin de Nederlandstalige en Engelstalige ITIL-termen en de bijbehorende definitie
*alle afbeeldingen in het boek, in Powerpoint formaat.
http://www.vanharen.net/9789087538019/IT-servicemanagement_op_basis_van_ITIL®_2011_Editie_(dutch_version)?filter_name=8019
Klik op de knop Training Material bij het boek op onze website.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1513273861
Populaire zoektermen
gratis ophalen computerbinas 6e editie in Schoolboekenbasis bosatlasbosatlas 54e editie in Atlassen en Landkaartenbedrijfskunde de basiswft basis in Boekenbosatlas 53e editieethiek de basisconsumentengedrag de basisprincipes van marketing 7e editiegrote bosatlas 55e editie in Boekenreflecteren de basisgrote bosatlas 55e editiegrote bosatlas 56e editie tweedehandskoolteer kopenappartement te huur eindhoven in Huizen en Kamersprince crystal ballyeezy 350 36sony 55mm 1.8lucel ten havejosh v laarzen beigeoverdruk in Kranen en Graafmachinesmacbook pro zgangewei reebok in Dierenverzamelingen