Toerisme 9789045850030 N. Singh Dhaliwal€ 3,90
Kenmerken
Auteur
Leo van Selm
Conditie
Gelezen
Productnummer (ISBN)
9789087535858
Jaar (oorspr.)
2012
Beschrijving
Korting: nu van 29.2 euro, voor 14.60 euro.
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: ISO/IEC 20000 / ITSM Library
Auteur: Leo van Selm
ISBN: 9789087535858
Conditie: Echt gebruikt
Note: This book is available in several languages: Dutch, Chinese, Brazilian Portuguese, English, German, French, Spanish.
* Dit boek gaat over de (NEN)ISO/IEC 20000 standaard, de internationale standaard voor IT-servicemanagement. Het gaat in op de doelstellingen en de basisconcepten van deze standaard die voortbouwen op de principes van kwaliteitsmanagement.
* Het geeft een toelichting over de processen en functies van IT servicemanagement die door specialisten van over de gehele wereld als de belangrijkste worden aangemerkt.
* Dit boek beschrijft de belangrijkste bouwstenen van de standaard, die kunnen worden toegepast in combinatie met iedere methode of best practice op het gebied van IT service management, zoals ITIL maar ook andere.
* Dit boek legt uit aan welke voorwaarden een organisatie moet voldoen om in aanmerking te komen voor een ISO/IEC 20000 accreditatie.
* Aan het eind van het boek is een ISO/IEC 20000 Foundation voorbeeldexamen (EXIN) opgenomen.
* Dit boek is verkrijgbaar in de volgende talen: Engels, Duits, Japans, Nederlands, Spaans, Braziliaans-Portugees.
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: ISO/IEC 20000 / ITSM Library
Auteur: Leo van Selm
ISBN: 9789087535858
Conditie: Echt gebruikt
Note: This book is available in several languages: Dutch, Chinese, Brazilian Portuguese, English, German, French, Spanish.
* Dit boek gaat over de (NEN)ISO/IEC 20000 standaard, de internationale standaard voor IT-servicemanagement. Het gaat in op de doelstellingen en de basisconcepten van deze standaard die voortbouwen op de principes van kwaliteitsmanagement.
* Het geeft een toelichting over de processen en functies van IT servicemanagement die door specialisten van over de gehele wereld als de belangrijkste worden aangemerkt.
* Dit boek beschrijft de belangrijkste bouwstenen van de standaard, die kunnen worden toegepast in combinatie met iedere methode of best practice op het gebied van IT service management, zoals ITIL maar ook andere.
* Dit boek legt uit aan welke voorwaarden een organisatie moet voldoen om in aanmerking te komen voor een ISO/IEC 20000 accreditatie.
* Aan het eind van het boek is een ISO/IEC 20000 Foundation voorbeeldexamen (EXIN) opgenomen.
* Dit boek is verkrijgbaar in de volgende talen: Engels, Duits, Japans, Nederlands, Spaans, Braziliaans-Portugees.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nl...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Rotterdam
0x bekeken
0x bewaard
Sinds 11 sep '25
Advertentienummer: a1517618347
Populaire zoektermen
dam computercomputer networking a top down approachklimaat computercomputer networking a top down approachwang computercomputer rekcomputer aaltenbridge computerfundament informaticacomputer boekencomputer totaalcomputer windows 10vertaal computereuropees computer rijbewijs modulelattenbodem 140x200 in Slaapkamer | Beddenhuishoudelijke hulp haarlem in Huishoudelijke hulpzo teken je donald duck in Overige Boekenin hellevoetsluis in Dakkoffersinklapbare hometrainer in Fitnessmaterialenorbea mx 24 in Fietsen | Jongenshanwag 38 in Bergsport en Wandelenrvs kast horeca in Horeca | Keukenapparatuurfavoriet roman in Romansde walt reciprozaag in Gereedschap | Zaagmachines