Te koop: 3 oranje wimpelsN.o.t.k.
Foundations of IT Service Management op basis van ITIL
N.o.t.k.
Ophalen of Verzenden
130sinds 3 mei. '24, 19:03
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
AuteurJan van Bon
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 275
IT Service Management is de afgelopen jaren wereldwijd uitgegroeid tot een erkend vakgebied. Organisaties zijn inmiddels zo afhankelijk van de automatisering van grote delen van hun bedrijfsprocessen dat de kwaliteit van de IT-dienstverlening en de afstemming van die dienstverlening op de eisen van de organisatie een zaak van levensbelang is geworden.
Het door ITSMF uitgegeven "Foundations of IT Service Management op basis van ITIL" (voorheen: IT Service Management een introductie op basis van ITIL) is inmiddels in Nederland een standaardwerk voor een grondige kennismaking met het vakgebied. Het is zowel een overzichtelijke introductie op de boeken uit de IT Infrastructure Library (ITIL) als een studieboek ter voorbereiding op het EXIN-examen voor het Foundation Certificate in IT Service Management.
In deze nieuwe uitgave is een schat aan praktische ervaring verwerkt die door de redactie kon worden ingebracht. Het boek is afgestemd op de actuele teksten van de OGCuitgaven Service Support en Service Delivery...
Aantal pagina's: 275
IT Service Management is de afgelopen jaren wereldwijd uitgegroeid tot een erkend vakgebied. Organisaties zijn inmiddels zo afhankelijk van de automatisering van grote delen van hun bedrijfsprocessen dat de kwaliteit van de IT-dienstverlening en de afstemming van die dienstverlening op de eisen van de organisatie een zaak van levensbelang is geworden.
Het door ITSMF uitgegeven "Foundations of IT Service Management op basis van ITIL" (voorheen: IT Service Management een introductie op basis van ITIL) is inmiddels in Nederland een standaardwerk voor een grondige kennismaking met het vakgebied. Het is zowel een overzichtelijke introductie op de boeken uit de IT Infrastructure Library (ITIL) als een studieboek ter voorbereiding op het EXIN-examen voor het Foundation Certificate in IT Service Management.
In deze nieuwe uitgave is een schat aan praktische ervaring verwerkt die door de redactie kon worden ingebracht. Het boek is afgestemd op de actuele teksten van de OGCuitgaven Service Support en Service Delivery...
Advertentienummer: m2111132574
Populaire zoektermen
gratis ophalen computerbasis bosatlasbedrijfskunde de basiswft basis in Boekenhandboek organisatie en managementfinancieel management en financieringethiek de basisfoundations of astrophysicsconsumentengedrag de basisbasisboek facility management 3e drukreflecteren de basisvca basis boekfuck itmanagement accounting berekenen beslissen beheersenescort service in Boekenvlinder kaarshouderbladblazer stihl bg 56schleich poppetje met zadelvoeten stoofjedriehoekstoel in Antiek en Kunst