Emotionele gezondheid 9789021587004 T. Goleman-Bennett€ 15,90
Copy & concept 9789063692544 Bert Thobokholt
€ 38,20
Verzenden
00sinds 12 feb. '25, 07:54
Kenmerken
AuteurBert Thobokholt
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789063692544
Jaar (oorspr.)2010
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Copy & concept
Auteur: Bert Thobokholt
ISBN: 9789063692544
Conditie: Als nieuw
Deze derde en geheel vernieuwde editie bevat vele nieuwe cases, verbeteringen en aanvullingen. Copy & Concept werd al als een must have door de reclame vakpers aangeprezen. Deze nieuwe editie maakt dit Nederlandse handboek voor conceptontwikkeling en copywriting totaal onontkoombaar voor iedereen die werkt in reclame en communicatie. Probeer het maar eens. Een campagne maken die doelgroepgericht is, onderscheidend, zo simpel dat iedereen achteraf zegt dat hij het ook had kunnen verzinnen (maar dat is niet gebeurd).
Dit handboek helpt de lezer en inspireert hem om zulke campagnes te maken. Tegelijkertijd is het een studieboek, waarin studenten en junioren stap voor stap ervaren hoe creatieve en effectieve companyconcepten ontwikkeld worden, en hoe die concepten worden door vertaald in messcherpe copy. Het boek volgt het creatieve proces zoals dat in de beroepspraktijk verloopt: van conceptontwikkeling tot copywriting. Dankzij de actuele cases (ter beschikking gesteld door de meest vooraanstaande reclame- en communicatiebureaus van Nederland) vullen theorie en praktijk elkaar uitstekend aan. "Wie het na het lezen van dit boek niet snapt, kan beter een ander vak kiezen" -
Titel: Copy & concept
Auteur: Bert Thobokholt
ISBN: 9789063692544
Conditie: Als nieuw
Deze derde en geheel vernieuwde editie bevat vele nieuwe cases, verbeteringen en aanvullingen. Copy & Concept werd al als een must have door de reclame vakpers aangeprezen. Deze nieuwe editie maakt dit Nederlandse handboek voor conceptontwikkeling en copywriting totaal onontkoombaar voor iedereen die werkt in reclame en communicatie. Probeer het maar eens. Een campagne maken die doelgroepgericht is, onderscheidend, zo simpel dat iedereen achteraf zegt dat hij het ook had kunnen verzinnen (maar dat is niet gebeurd).
Dit handboek helpt de lezer en inspireert hem om zulke campagnes te maken. Tegelijkertijd is het een studieboek, waarin studenten en junioren stap voor stap ervaren hoe creatieve en effectieve companyconcepten ontwikkeld worden, en hoe die concepten worden door vertaald in messcherpe copy. Het boek volgt het creatieve proces zoals dat in de beroepspraktijk verloopt: van conceptontwikkeling tot copywriting. Dankzij de actuele cases (ter beschikking gesteld door de meest vooraanstaande reclame- en communicatiebureaus van Nederland) vullen theorie en praktijk elkaar uitstekend aan. "Wie het na het lezen van dit boek niet snapt, kan beter een ander vak kiezen" -
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1510791005
Populaire zoektermen
moderne kunst in Kunst en Cultuur | Beeldendbert kuizenga kunst kopendada in Beeldendkunstschrift in Beeldendopenbaar kunstbezit in Beeldendbert wiersemabert hellinger boekenlekturama meesters der schilderkunst in Beeldendsimonis buunk in Beeldendbert buspicasso taschen in Beeldendjimmy nelson boek in Kunst en Cultuur | Fotografie en Designpiet pienter en bert bibberbert en ernie boekcontinental 215 55 r17overkapping plaatsenstok snoeischaarharry potter hedwigmiofol active hornbachpoly zonnepanelenijzer buizenborrelglaasje met zilveren voet in Glas en Borrelglaasjesboordcomputer renault in Auto-onderdelenvenlo in Kozijnen en Schuifpuien