Fashion from concept to consumer Gini Stephens Frings

€ 10,00
Ophalen of Verzenden
Verzenden voor € 4,50
571sinds 1 feb. '25, 14:32
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
OnderwerpStudie en Technieken
Jaar (oorspr.)1994

Beschrijving

USA Prentiss Hall 362 pagina's Vierde druk 1994 ISBN 0 13 177478 6 Engelstalig geïllustreerd boek voor de mode-industrie hoe je van mode concept tot eindproduct komt. Alle onderwerpen die daarbij komen kijken worden in verschillende hoofdstukken zeer uitgebreid behandeld. PART ONE : Fashion development – Consumer demand – Fashion change and consumer acceptance – Fashion research and analysis PART 2 : Raw materials of fashion : Textile fiber and fabric production – Textile product development and marketing – Trimmings leather and fur PART 3 : International fashion centers – Product and design development – Apparel production – Accessory and fur manufacturing – Global marketplace PART 4 : Retail stores – Retail fashion merchandising – Retail fashion promotion Appenix 1 Career Guidelines Appendix 2 Business of fashion

Liefst afhalen in Rotterdam centrum, evt verzenden binnen Nederland met DHL brievenbuspost voor €4,20 of DHL afhaalpunt €3,70
Advertentienummer: m2230126377