Major Principles of Media Law, 2017 9781305646506

€ 33,35
Verzenden
00sinds 4 sep. '24, 16:12
Deel via
of

Kenmerken

AuteurWayne Overbeck
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9781305646506
Jaar (oorspr.)2016

Beschrijving

BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.

Titel: Major Principles of Media Law, 2017
Auteur: Wayne Overbeck
ISBN: 9781305646506
Conditie: Beetje gebruikt

Current through the most recent Supreme Court term, MAJOR PRINCIPLES OF MEDIA LAW, 2017, delivers a comprehensive summary of the latest additions, changes, and developments in communication law. This authoritative resource fully integrates recent developments through July 1 -- the end of the Court's 2015-16 term -- and is available in August for fall classes. Drawing from the authors' experience and expertise in both the courtroom and the classroom, the text focuses on the issues most important to media law. Focus On sidebars enable you to explore key legal issues in more depth, and end-of-chapter What should I know about my state? features highlight issues from your home state. In addition, in-margin definitions of glossary terms make even the most complex topics easy to understand.

Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:

  • Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
  • Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
  • We checken alle boeken eigenhandig
  • Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
  • 30 dagen retourgarantie
Advertentienummer: a1505194364