Het verboden boek 9789046707265 Ewoud Kieft€ 12,45
Be Our Guest 9780786853076 The Disney Institute
€ 33,04
Verzenden
21sinds 14 sep. '24, 00:56
Kenmerken
AuteurThe Disney Institute
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9780786853076
Jaar (oorspr.)2001
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Be Our Guest
Auteur: The Disney Institute
ISBN: 9780786853076
Conditie: Beetje gebruikt
Whether they are called clients, customers, constituents, or, in Disney-speak, guest, all organizations must better serve the people who purchase their products and services or risk losing them. Now, for the first time, one critical element of the methods behind the magic that is the Walt Disney World Resort-quality service-is revealed in Be Our Guest.Even before Tom Peters and Bob Waterman profiled Walt Disney World Resort in their groundbreaking book In Search of Excellence, the most popular resort destination in the world enjoyed a reputation as a company that sets the benchmark for best business practices. Be Our Guest outlines proven Disney principles and processes for helping your organization focus its vision and align its people and infrastructure into a cohesive strategy that delivers on the promise of exceptional customer service.
Titel: Be Our Guest
Auteur: The Disney Institute
ISBN: 9780786853076
Conditie: Beetje gebruikt
Whether they are called clients, customers, constituents, or, in Disney-speak, guest, all organizations must better serve the people who purchase their products and services or risk losing them. Now, for the first time, one critical element of the methods behind the magic that is the Walt Disney World Resort-quality service-is revealed in Be Our Guest.Even before Tom Peters and Bob Waterman profiled Walt Disney World Resort in their groundbreaking book In Search of Excellence, the most popular resort destination in the world enjoyed a reputation as a company that sets the benchmark for best business practices. Be Our Guest outlines proven Disney principles and processes for helping your organization focus its vision and align its people and infrastructure into a cohesive strategy that delivers on the promise of exceptional customer service.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1505789970
Populaire zoektermen
Overige Boeken in Boekenboeken gezocht in Overige Boekentweedehands boeken in Overige Boekenbeatrix in Overige Boekenenkhuizer almanak in Overige Boekenturkse boekenDieren en Toebehoren in Overige Boekenhet boek met alle antwoorden in Overige Boekenmeeste mensen deugen in Overige Boekenrussische boeken tweedehandsgeboortejaar in Overige Boekenarendsoog in Overige Boekenhelweek in Overige Boekenhistori in Overige Boekena1566mercedes c klasse 2006diamond painting mickey mousedakkoffer liftdeutz petaardappelrekmatchbox schoenpapier 30x30zitzak leger in Zitzakkensecretaire bureaus in Secretaires